Codzienność

Codzienność

wtorek, 1 stycznia 2019

wtorek i Nowy Rok

Nowy Rok to dla mnie zwykły dzień. Wczoraj na balu nie byłam, bo nienawidzę tańca. Siedziałam więc w domu - pisałam wiersze i zaczęłam obraz. To też był zwykły dzień, ale ja specjalnych atrakcji i wrazeń nie potrzebuję. Wręcz przeciwnie - lubie spokój i utarte ścieżki. Wyżywam się w twórczych działaniach i to mi wystarczy. Poza twórczymi działaniami była praca, a konkretnie teksty do pisania i jedno logo. Zarabiam teraz na wydanie dwóch antologii, bo się  do nich zgłosiłam. Jedna to projekt komercyjny - opowiadania. Druga to wiersze. Z tej drugiej pozycji zyski są przeznaczone na cele charytatywne. Myśle, że to nie wszystkie antologie w tym roku.


Dziś i wczoraj

Rzuciłeś grubszym słowem
wymierzyłam policzek
kułakiem oddałeś cios
zwinięta w kłębek
uciekłam w siebie
czekam rozdarta
jeszcze wczoraj  pocałunkami
przywoływałeś mnie z powrotem
teraz trwasz zimny i zawzięty
nie kalasz warg słowami
czy jeszcze twój oddech
popieści mi skórę
czy palce podążą za łzami


Lubię

lubię gdy rok przed zmierzchem
sypie podarkami
jak konfetti
lubię czas przełomu
oczekiwanie urywki życzeń
zapisałam ubiegłe dni
pomalowałam  oddechem
wnętrze umysłu
 marzenia wplotłam we włosy
czy uda się oszukać los
czy będę
przepraszać że żyję
 czy przeciwnie walczyć z losem tobą




Jutro ostatni dzień z S tym razem. Jedzie już w czwartek. Smutno mi będzie, ale siła wyższa. Przyjedzie chyba koło 20 lutego. Wtedy skończy malować biblioteczkę i może pomaluje szafę o ile ja kupię. Chcę też kupić starą kołatkę i będzie musiał ją zamontować. Nie wiem czy jutro przyjdzie półka. Jeśli nie, to zamontuje ja dopiero w lutym.
Kupiłam kwiaty i bazy do kartek. Na razie nie mam z czego robić, bo czekam na nie. Mam niby album, ale czuję obawę przed ta pracą. Może sie odważę w końcu. Album jest niewielki. Kupiłam do ozdoby bardzo ładny papier. Album ma wyjść romantyczny w stylu shabby chic. Ten styl chcę opanować najpierw. Później może rustykalny.




2 komentarze:

  1. Serdeczności ślę z Nowym Rokiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego, co najlepsze w Nowym Roku. Spełnienia marzeń, zdrowia dla Was i całej Waszej czworonożnej rodzinki.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i komentarze..pozdrawiam