Codzienność

Codzienność

piątek, 6 października 2023

piątek...

Krzysiek poszedł do pracy. Gdy był w domu pomył wszystkie okna. Teraz przyjechał S. Już pociął drewno i posiał trawę. Ma jeszcze naprawic lampę jak sie da i skosić podwórko. Ja mam resztę plewienia. Trzeba poprać zasłony i firanki. Trzeba ogarnąć mieszkanie i zrobić ostatnie przetwory. Zostały dżemy z  jabłek. Trzeba ogarnąć kwiaty w donicach przed domem.

Kupiłam 4 róże. Przyjdą po 20 X. Kupiłam też wierzbę i jest juz w ziemi. Kupiłam kilka książek. Teraz czytam książkę o kompulsywnym jedzeniu i drugą o szczęściu. 

Szkoła mi się kończy. Teraz mam praktyki. Muszę część udokumentować i rozpisać. Później wysłać do szkoły. Bez dzienniczka praktyk zaliczenie szkoły jest niemożliwe. Ostatnią pracę juz oddałam. Pisałam na temat wysokiego ciśnienia.

Dietę miałam zakończyć ale z tym zwlekam, bo jeszcze chudnę. Zrzuciłm 6 kg. Kusi mnie jeszcze trzy. Myślę o diecie Dąbrowskiej na dwa tygodnie.

Na kursie angielskiego z trudem sobie radzę. Niby sporo słowek rozumiem ale mówić nie potrafię i mało rozumiem tego co ktoś mówi. Okazuje się, ze kurs nie jest A2, a raczej B1, bo to kurs przygotowujący do matury. A2 zna uczeń kończący podstawowkę. B1 powinien znać maturzysta. Nie wiem czy wytrwam do końca.

7 komentarzy:

  1. Dzieje się u Ciebie dużo . Ja mam jeszcze do przerobienia trochę kapusty oraz selery i pory. Fajnie , że macie Sebastiana , który trochę rzeczy ogarnie. Miłego weekendu 🙂☺️

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj
    Już jestem ciekawa Twoich róż na wiosnę.
    A Twoje kilogramy chyba przyfrunęły do mnie:)))
    Pozdrawiam początkiem października

    OdpowiedzUsuń
  3. Może mi podrzucisz ze dwa kilo?:)))
    A tak na poważnie, nie jest łatwo w drugą stronę, gdy się chce trochę przybrać na wadze.
    Pozdrawiam serdecznie połówką października

    OdpowiedzUsuń
  4. In my blog, articles related to are mainly written, and they are usually
    ប្រដាល់អន្តរជាតិ

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i komentarze..pozdrawiam