Codzienność

Codzienność

środa, 20 września 2023

środa

 Zapisałam się na psychotronikę. W tym roku specjalność to uzdrawianie. Zajęcia prawdopodobnie od listopada. Mam też zajęcia z angielskiego. Teraz się uczę psychodietetyki. Wykupiłam kurs i kupiłam też kolejne dwie książki w tym jedna to podręcznik. Muszę sobie poradzić z sobą z emocjonalnym jedzenie.

Odchudzanie idzie bardzo powoli. Zrzuciłam do tej pory niecałe 5 kg. Już waga schodzi pomału i chyba nie ma sensu by być na diecie do grudnia. trzeba będzie zrobić przerwe. Po Nowym Roku znowu dieta. Kolejny etap.

Dach nad komórka z węglem zrobiony. Jest dana lepsza papa. Wystarczy na dłuzej. Teraz juz moge sama po węgiel chodzić. Płot od sasiada tez już zrobiony. Moze dziki nie będą wchodzić. Teraz demolowały podwórko.

Krzysiek ma od jtra urlop. Trzeba pomyć jeszcze kilka okien i ogarnąć trochę spraw na dworze... Jest plewienie, przycinanie roślin. To i owo trzeba przesadzić. Koniec ma być do końca wrzesnia z wyjątkiem podpór dla winorosli i wsadzanie kolejnych róż. :)

3 komentarze:

  1. A ja staram się złapać kilka kilogramów. I na r jest to takie proste.
    Pozdrawiam powiewem zaczynającej się jesieni

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też początek jesieni jest bardzo intensywny. Dobrze , że przed zimą daszek jest zrobiony. Pozdrawiam serdecznie 🌺🌺🌺🌺

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i komentarze..pozdrawiam