Codzienność

Codzienność

środa, 12 kwietnia 2023

środa

No i po świętach. Czas wrócić do normalności i pracy koło domu. Czas wrócić do nauki. Teraz uczę sie programów biurowych, bo chcę poszukać pracy w domu przy komputerze. Kończę nauke Worda i chcę opanować Excel. Word nie jest mi obcy ale Excel to zupełna nowość. Potrzebuję pieniedzy na remonty, a to co zarabiam jest kroplą w morzu. Remonty planuję, ale plany ciągle zmieniam, bo nie wszystko zalezy ode mnie. W tym roku muszę naprawić dach od komórki na węgiel i muszę wstawić drzwi do pokoju Adriana. Jeśli zarobie coś wiecej to i ocieplenie będzie i okno w pokoju Adriana. Ocieplenie jednej sciany będzie albo na zewnątrz albo od wewnątrz. To zalezy czy sasiedzi sie zgodza wejść z rusztowaniem na ich drogę. Moze byc problem, bo mama z nimi wojuje. Na razie sprzatamy. Dziś wyrzuciłam kolejne dwa worki śmieci. Zostały jeszcze chyba 4. Wywiezienie starych mebli będzie w maju. Jest tez troche drewna do pocięcia.

Na dworze działam w ogrodzie. Teraz plewię w skrzyniach i dosypuję do nich ziemi. Do tego wycinam co zbędne w sadzie. Mam do pociecia na klocki to co wyciął S. On przyjedzie za około 2 tygodnie. Moze pomoze spryskac perz w sadzie. Trzeba uzyć opryskiwacza, a Krzysiek sobie nie bardzo radzi. Dziś posadziłam ostatnie barwinki i połowa miejsca na ulicy jest zagospodarowana. Za kilka dni kupię kwiaty do donic. Wybrałam coleusy, pelargonie. Moze tez będzie werbenka, żeniszki, komarnica. Jest jeszcze drugie miejsce na ulicy i też trzeba cos tam zasadzić. Trzeba by coś kupić i jechac na cmentarz.

Ostatnio ciągle jestem zajęta i nie myslę o jedzeniu. Moze cos schudnę? Przydało bysię schudnąć....

A na koniec Czarnusia. Koteczka z dziczka wyrosła na przymilną. Jest przesłodka i wdzięczan. Trwało to prawie 10 lat...:)



2 komentarze:

  1. Dużo się u Ciebie dzieje:)))Pozdrawiam serdecznie powodzenia w przedsięwzięciach życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo masz różnych planów, niech się ziszczą. Kotek śliczny . Pozdrawiam serdecznie 🌺🌺🌺🌺

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i komentarze..pozdrawiam