Codzienność

Codzienność

wtorek, 19 grudnia 2017

wtorek

Robota u mnie typu przedświątecznej się kończy. Uf.. Dziś jeszcze Krzysiek umyje ostatnie okno i wyszoruje wannę. Ja skończę sprzątać, wypiorę kocią pościel i oblekę im poduszki. Spanka koło pieca już są wyprane i koc z koszyka Pikusia też. Na jutro zostanie zmiana pościeli w pokoju dziennym i ostatnie pranie. Później już będzie tylko odkurzanie, mycie podłóg i gotowanie. Z tym jakoś sobie poradzę. Krzysiek pewnie pomoże, bo chce zrobić wszystko żebym odkurzacza tego co sam sprząta kupować nie chciała, a ja i tak kupię jak wszystko dobrze pójdzie, bo będzie sprzątał chociaż w sypialni i w kuchni i w przedpokoju. Dobre i tyle.
Jeśli chodzi o finanse to ja w grudniu zarobiłam strasznie mało. Do końca roku nie nadgonię, bo będę miała prawie urlop. W święta chyba wcale pracować czyli wróżyć nie będę. W Sylwestra też nie. Mam za to do napisania 20 tekstów ezoterycznych dla nowego portalu. Teksty są płatne. Będę też u nich wróżyć od stycznia. W styczniu czekają mnie wydatki. Trzeba kupić węgiel i kolejny kubik drewna do palenia.

No i jeszcze dieta. Trzymam się. Czuje się dobrze ale niestety przytyłam ponad 1,5 kg. Muszę zobaczyć co dalej. Z jednej strony bardzo nie chcę wracać do jedzenia mięsa ale z drugiej strony na przybieranie na wadze nie mogę sobie pozwolić. Wręcz przeciwnie muszę schudnąć i to dużo. Tylko jak:( Pomysł mam ale nie da się go zrealizować wcześniej jak w lecie.
Ostatnie smakołyki to bób z kurkami, kotleciki z warzyw z sosem grzybowym, curry z ryżu, warzyw i soczewicy  i kapusta z soczewicą. Palce lizać:) Teraz kotlecików i placuszków będzie więcej, bo kupiłam nową patelnie teflonową...

To zdjęcia z mojej łazienki. Już koniec no prawie, bo mam jeszcze kupić mydelniczki, kubki do mycia zębów, lampionik wiszący, kominek do olejków i może klosiki do kinkietu. Jest idealna z charakterem tak jak chciałam...









2 komentarze:

  1. Zajrzyj tutaj
    Akademia Witalności.
    Wiesz tak dużo o dietach ,że aż niemożliwe,żebyś nie poradzia sobie i nie schudła, może niewiele trzeba coś zmienić...

    OdpowiedzUsuń
  2. Powinnaś więcej jeść produktów naturalnych które spalają tłuszcz w organiźmie :)
    Przede mną sprzątanie łazienek dzisiaj...

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i komentarze..pozdrawiam