Codzienność

Codzienność

poniedziałek, 23 stycznia 2017

No i poniedziałek...

Po wczorajszym lenistwie dziś ani śladu. Musiałam wstać wcześnie, bo jadę z Krzyśkiem do lekarza. Później mamy wstąpić do sklepu kupić nowy laptop. Chcę taki z Windows 8 i tani, bo do 1500 zł. Windows 10 nie chcę na razie. Chodzi mi o program Corel Draw x6, który to na Windows 8 działa lepiej. Droższego laptopa kupować nie zamierzam, bo mi szkoda pieniędzy. Czy uda mi się dziś kupić nie wiem. Jeśli nie to muszę poszukać gdzie indziej. Do wyboru jest jeszcze kilka sklepów. Dziś muszę kupić też witaminy. Chodzi mi o magne B6 cardio i kompleks witamin może Falvit lub vigor. Myślę też o witaminie D3. Co prawda z kośćmi problemów nie mam, ale ta witamina pomaga też na odchudzanie podobno i na zmęczenie. Jeśli chodzi o magnez to mi bardzo ostatnio pomógł w problemach z szybkim biciem serca i drżeniem powiek. Brałam trzy tygodnie i po problemach.
Ostatnio znowu maluję koty ze zdjęć. Wena wróciła tym razem na akwarelki. W tym miejscu nie będę podejmowała żadnych wyzwań, bo nie wiem jak długo wena zostanie. Kusi mnie obiecać sobie, że będę malowała choć trzy obrazy tygodniowo. Wreszcie bym się solidnie za naukę wzięła. Oczywiście zdaję sobie sprawę, że brak weny to tylko wymówka. Malarze czy studenci malarstwa malują ciągle i nie zastanawiają się czy wena jest czy jej nie ma. Ja jestem jednak niestała no i mam tez inne artystyczne pasje z których nie chcę rezygnować. Jeśli chodzi o malowanie to tak jak mi powiedziała nauczycielka z kursu faktycznie najbardziej widzę się w akwarelach. Poza tym lubię pastele suche i kredki akwarelowe. No ewentualnie akryle. Oleje natomiast coś nie bardzo mi podchodzą. Pewnie to z tego powodu, że obraz maluje się długo, a ja chcę by był gotowy jak najszybciej. Nie zrezygnuję jednak z tej techniki, bo oleje to cudne naturalne kolory. Może z czasem się jeszcze do nich przekonam...





 

2 komentarze:

  1. I co,kupilaś laptop?Pytam,bo też jestem zainteresowana.Ja chcę z pamiecią RAM min.4GB i z procesorem Intel Core,taki do 2500.Wbrew pozorom wcale nie jest łatwo kupić laptop,szukam w kilku sklepach już od 2 tygodni.
    Pozdrawiam, Ula

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i komentarze..pozdrawiam