Codzienność

Codzienność

środa, 3 czerwca 2020

środa

W najblizszym czasie Asia z bloga MarAsiowa ostoja wyślę mi paczkę z roślinami w tym sadzonki poziomek. Poziomki juz kwitną. Na razie wsadzę je do skrzynek. Później gdy już oczyszczę miejsce w ogrodzie wsadzę je na stałe. Wczoraj Krzysiek kupił mi doniczki. Był brat Krzyśka i skosił podwórko. Ja od poniedziałku walczę z chwastami. Jest lepiej choć nie iealnie, bo tych małych nie plewię. Mam bardzo ładny bób, ale niestety zaatakowały go mszyce. Muszę coś na nie kupić. Bardzo ladnie idą kapusty i też coś muszę kupić na bielinka. Zmarnowały mi się dwa pomidory. Nie wiem dlaczego omdlały. Zostały mi trzy, ale jeden lichy i dwie papryki.

Ostatnio zainteresowałam sie głebiej litoterapią. Temat jest mi bliski od dawna i trochę minerałow mam. Zazwyczaj z nimi medytuję. Mam zestaw minerałow do medytacji z czakrami. Lubię tą medytację. Medytuję też w gwieździe dawida z kryształami górskimi. Ostatnio wzmacnilam serce kwarcem różowym w gwieździe z kryształow gorskich. Wczoraj była medytacja z kwarcem rózowym i czterema kryształami gorskimi na sercu, cytrynem na splocie slonecznym i ametyście na trzecim oku. To medytacja na likwidację stresow. Medytacje pomagają. Dziś kupilam zestaw 7 ametystow, bo chcę wypróbować medytację z 8 ametystami. Kupiłam też rodochrozyt do sypialni aby wzmocnić energię serca. Kupię jeszcze większą bryłkę i rodonit oraz kwarc dymny do uziemiania.
Myślę, ze będzie coraz lepiej. Wczoraj miałam sen, że złapała mnie gwałtowna ulewa. To oznacza oczyszczenie. Za kilka dni, po pełni oczyszczę energetycznie mieszkanie.

A to książka, którą ostatnio przeczytałam. Dała mi do myślenia. Nie rozumiałam reakcji i potrzeb mężczyzn i stąd było tyle konfliktow. Teraz lepiej rozumiem mężczyzn. Wiem czemu się czasem denerwują i czemu są uparci.



Teraz chcę przeczytać tą ponizej. Może pozwoli mi zamknąć moje wcześniejsze, nieudane związki...:) Myślę, że książka też mi to i owo wyjaśni choć nie należę do niewolnic milości. Gdy się zorientuję, że nie jestem kochana, to i mnie miłość przechodzi... Błyskawicznie i odchodzę...:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za odwiedziny i komentarze..pozdrawiam