Codzienność

Codzienność

sobota, 8 maja 2021

Niedziela

Moje koty coraz bardziej kapryszą jeśli chodzi o mokrą karmę. Nie chcą tej lepszej. Tylko dwa jedzą chętnie saszetki gastro weterynaryjne, 5 je puszki whiskas i reszta tanie puszki ze sklepu spożywczego. Nie walczę z nimi, bo sa zdrowe. Powód jest taki, ze te lepsze karmy typu smila czy animoda trzeba gryźć, a one nie wszystkie maja zęby.

Majusia ostatnio trzyma sie blisko mnie i awansowała na pupilkę. Lubi spać na mnie, pod kołdrą i chętnie się przytula, pokazuje brzuszek. To bardzo łagodna dla ludzi i słodka koteczka. W tym roku skończy 5 lat.


Przerobiłam ostatnio kurs fotografii przyrody i jedna z lekcji dotyczyła robienia zdjęć zwierząt w Zoo. Nabrałam ochoty i chyba w tym roku wreszcie wybiorę się do Zoo. Problem jest z drogą, bo to około 25 minut samochodem, ale ja go nie mam i aż 1,5 godziny komunikacja miejską z przesiadkami. Chyba wezmę taksówkę w obie strony i oby Krzysiek ataku serca z tego powodu nie dostał.

Nadal działam na dworze i bardzo mnie to cieszy. Gdy nic nie robię, brakuje mi tego. Tak będzie do czasu letnich upałów. Jeszcze sporo pracy zostało. W tym roku sporo roślin kupiam i zdjęcia będę stopniowo wstawiać. Na razie kwitną kwiaty wsadzone jesienią i te, ktore mam już od kilku lat jak np. kalina. Jesienią coś jeszcze kupię. Muszę zdobyć coś do cienia. Mam mahonię w innym miejscu, ale ona rośnie juz kika lat choć jest zmaltretowana przez bez. Teraz go trochę przetrzebilam i będzie jej lepiej. Pędów jest kilka i jeśli okaze się, ze to też młode ukorzenione odrosty to je przesadzą. Moze kupię jabłoń i gruszę kolumnowe do donic. Część drzewek i krzewów owocowych z donic już kwitnie. Niestety nie widzę na nich owadów. Jedno drzewko przyszło bardzo przycięte i nie wiem czy puści. Narazie nie puszcza.









2 komentarze:

  1. Poza na pleckach gwiazdorska. ;-D Widzę że uprawiasz kalinę koreańską, mła ja bardzo lubi. Chyba najbardziej ze wszystkich pachnących kalin.

    OdpowiedzUsuń
  2. Coraz piękniej jest w Twoim ogrodzie. Pozdrawiam serdecznie 🌷🌺🌺🌺🌺🌺🌷

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i komentarze..pozdrawiam