Codzienność

Codzienność

niedziela, 24 marca 2024

niedziela





Dziś dwa obrazki. Chodziło o marchewkę. Takie było wyzwanie w mojej nowej grupie na facebooku. Grupa jest bardzo kreatywna i niekoniecznie maluje sie tradycyjnie. Pierwszy obrazek to połaczenie akwareli z ołówkiem, a drugi to gwasze. Mój drugi obrazek gwaszami w zyciu i juz technikę lubię. Jestem z niego raczej dumna. Technika ze mna zostanie, bo współgra z akwarelą. Do tego ja muszę juz myśleć o malowaniu na papierze, bo miejsce na obrazy na podobraziach płóciennych mi się w mieszkaniu kończy.

Poza tym pracuję teraz nad dwoma antologiami. To projekty ambitne, na kredowym papierze i nie wiem czy się załapię. Do jednej wiersze juz wysłałam, a nad druga pracuję. Piszę tez teraz sporo miniaturek. 

Problem mam taki, że u nas chodzi i to w dzień też locha z małymi. Wszędzie wiszą ostrzeżenia. Ja muszę wychodzić na spacery z Mikusiem i zwyczajnie się boję. Piesek wychodzić musi, bo lubi i bardzo na spacery czeka. Gdy zbliża sie pora to albo się ekscytuje albo piszczy. 
 

***

Każde drgnienie serca

moment

zamieniam

w subtelną muzykę

ona otula duszę

i czasem zawiesza łzy na rzęsach


***

czule

przemów

gdy w ciszy bez słów

będziemy trwali obok

siebie i świata

dodaj głębi

niech podążę za tobą

nie tylko myślą



3 komentarze:

  1. Akwarelki mogą zdobić tomiki wierszy. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obrazki- rewelacja!
    Czy nic się nie da zrobić w takiej sytuacji, przecież jak już pisałaś, dziki wchodzą na posesje, niedługo wejdą do miasta, to ludzie niech najlepiej siedzą w domu- kreska

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego na święta.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i komentarze..pozdrawiam