Codzienność

Codzienność

sobota, 16 marca 2024

sobota

W piątek miałam być na koncercie muzyki filmowej, ale został przeniesiony na X. Pójdę wtedy. Za to we wtorek byłam w zamku. Powstał w sredniowieczu i klimat sie czuje. Bardzo jestem zadowolona choć nie wszędzie udało mi się wejść. Na wieży np. nie byłam. We wtorek chcę iść do pałacu. Obejrzeć można wnetrza i wystawy oraz izbę zagłębiowską. Cały czas piszę wiersze i znowu rysuję... Jutro moze dluzszy spacer... Planuje kolejne wycieczki-zamki, Zoo, Park etnograficzny. Wsadziłam bratki, poziomki, niezapominajki i ozdobną trawę...



















***
kolejny raz
moje słowa roztrzaskały się o ścianę
mur nawet się nie nadkruszył
ja też nie rozumiem
jak to jest gdy butelka jest sensem życia
ty w jedną ja w drugą stronę
los zadrwił ze mnie gdy samotność złorzeczyła
sięgnęłam po to co było blisko
teraz docenię wolność
uśmiechnę się
poukładam sobie świat
pokoloruję to co uchwycę w dłonie
może kiedyś wspomnę
a może i nie

I jeszcze miniaturka. Piszę ich ostatnio trochę....:)

***

ujmij

w dłonie

drgnienia mojego serca

niech zabije

dla ciebie

dla nas

razem

odnajdziemy

wspólny rytm

dla nas


3 komentarze:

dziękuję za odwiedziny i komentarze..pozdrawiam