Codzienność

Codzienność

poniedziałek, 23 września 2024

poniedziałek

Mabon był i już jesień. U mnie prace idą jak trzeba. Wycięłam część gałęzi. Reszta została dla S, bo grube jak ręka. Ja pilarką w powietrzu nie pracuję. Teraz to wszystko jest do pocięcia i to moje zadanie. Mam jeszcze plewienie, przycinanie winogronów, sadzenie roślin kwitnących wiosną. Kupiłam szafirki, narcyzy i krokusy. Pójdą do donic. Będzie zakup róż i sadzenie migdałka. Jest do przesadzenia brzoza i młodziutki klon. Mam nadzieję, że je uratuję.

W domu zrobione już prawie wszystko z tego co pilne. Najważniejsze było mycie wszystkich okien, pranie kap, koców, firan, zasłon. Zrobiłam porządek w lekach, spiżarniach. Została szafa, szafka na buty. Porządki typu to co zbędne u babci zrobione. Zostały z 2 worki u mamy plus książki i biurko.

Czekam na remont, S i koszenie. Później będzie jeszcze chyba wycinka świerków.

11 komentarzy:

  1. Pracowita jesteś, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze mi się wydawało że jestem leniwa fizycznie...:)

      Usuń
  2. Ale jesienne porządki, super :)
    U mnie też w zeszłym tygodniu wszystko w mieszkaniu posprzątane. Łącznie z myciem okien.
    Cudne metamorfozy szykują się w Twoim ogrodzie. Oby wszystko poszło zgodnie z planem!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no trzeba. Ja w lecie umieram, bo nie znoszę upały. Pracuję wiosną i jesienią. Hurtem:)

      Usuń
  3. Ja w piątek też myłam okna. Jakoś dobrze mi szło , bo umyłam wszystkie. Wszystkie słoiki już zrobiłam i teraz ogarniam ogród przed zimą . U Ciebie też praca wre. Pozdrawiam serdecznie 🍄🍄🍄🍁🍁🍁🍂🍂🍂

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas będzie jako takie sprzątanie, bo niedługo goście przyjeżdżają. Na generalne porządki jestem niestety za leniwa :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przypomniałaś mi, żebym kupił cebulki kwiatów na przyszłą wiosnę. Sporo mi pozanikało, najwyższy czas wyrównać te straty!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i komentarze..pozdrawiam