Codzienność

Codzienność

czwartek, 29 maja 2014

Plany ogrodowe, bazarki i anioły.



Nie dane mi było dzisiaj pospać, bo Krzysiek wyjeżdżał do miasta na zakupy. Nie chciało mu się jechać i marudził. Na dodatek padał deszcz. Później wyszłam do ogrodu posadzić to co wczoraj kupiłam i oczywiście zmokłam. Przy okazji posprzątałam ślimaki, których pełno na grządkach, a które to zjadają co popadnie w tym moją dynię. Tak sobie myślę, że w przyszłym roku ogród muszę powiększyć i to sporo. Potrzebuję więcej miejsca na truskawki i na fasolę. Chcę też posadzić więcej ziemniaków. Nie wiem czy pomidorów i ogórków mi starczy. Kapust też mam w tym roku mało, bo miejsca nie było. Krzyśkowi te plany się za bardzo nie podobają, ponieważ to on będzie musiał nowe miejsca przygotować, co łatwe nie będzie...

Po południu muszę przygotować biżuterię, którą mam zamiar wysłać na bazarki na facebooku organizowane dla kotów. Tym razem wyślę po 8 par kolczyków i dwie bransoletki. Dołączę też książki. Bazarki wybrałam dwa w tym jeden jest na karmę dla stada 30 kotów bezdomnych. Bardzo mi żal  bezdomnych kotów, zwłaszcza tych, które miały kiedyś domy, poznały co to wygodne kanapy, pełna miska i bezpieczny kąt. Teraz są samotne, narażone na niebezpieczeństwo i nieraz trudne warunki pogodowe, często głodne. Jak one muszą biedne cierpieć. Jak bezmyślni są ludzie, którzy koty rozmnażają. Jak podli są ci którzy je porzucają...

Wieczorem zajmę się aniołami i kulą. Od paru dni bardziej intensywnie pracuje z aniołami. Do znanych mi medytacji dołączyłam nowe. Dołączyłam też afirmacje z nowej książki. Książka jest wartościową pozycją, którą cudem udało mi się kupić, bo nakład się już rozszedł. Bardzo lubię pracować z aniołami. Blisko mi do ich energii. 






7 komentarzy:

  1. Ambitnie ruszyłaś z ogródkiem :)

    Też mi żal tych zwierzaków i ręce opadają na ludzką podłość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to fakt tyle tych zwierząt bezdomnych jest...

      Usuń
  2. Książkę bym przeczytała, bo lubię ezoterykę, ale czy w nie wierzę? Kiedyś oglądałam Wróżbitów w tv i tam wymieniają dziwne nazwy tych stworzeń. Koło mnie chyba ich nie ma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są, są tylko Ty im nie dajesz szansy skoro nie wierzysz...

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Najlepiej kup sobie książkę o aniołach na początek i poczytaj trochę na ten temat np. Jak usłyszeć swoje anioły Doreen Virtue...

      Usuń

dziękuję za odwiedziny i komentarze..pozdrawiam