Codzienność

Codzienność

środa, 26 listopada 2014

Problemy, zakupy i kurs...


Mam problem i nie bardzo wiem jak go rozwiązać. Otóż w czerwcu zmieniłam dostawcę energii elektrycznej i od tego czasu nie płacę za prąd. Firma, która sprzedawała mi prąd wcześniej przysłała mi pismo, że już tego robić nie będzie, a nowa nadal faktur nie przysyła. Dług mi rośnie. Pewnie już z 1000 zł będzie do płacenia. Dzwoniłam oczywiście na infolinię i nadal nie ma mnie w systemie. Pisałam, ale nie odpowiadają. Moja mama jest w tej samej sytuacji i klnie aż miło. Innego kontaku z nimi nie ma. Jestem w kropce i wściekam sie coraz bardziej, bo dostawcę zmieniłam tylko z tego powodu, żeby nie płacić przedpłat i żeby odpisy były robione co miesiąc. Wolę płacić mniej, a częściej.
Ostatnio trochę zaszalłam i zrobiłam zakupy. Kupiłam jak zwykle książki oraz świecznik i serwetkę z ptaszkiem. Serwetka jest cudna. Mam zamiar naszyć ją na poszewkę. Do tej pory jeszcze serwetek ani zazdrostek sama nie robiłam. To trochę dla mnie za delikatna praca. To liczenie oczek i cienkie nici. Jakoś tak mnie do tego nie ciągnie. Z drugiej strony szkoda, bo serwetki lubię podobnie jak wąziutkie zazdrostki, które zawieszam nad drzwiami. Lubię też mieć dziergane ozdoby na półkach. Może kiedyś się za to wezmę. W końcu szydełko mi niestraszne...



Dziś zaczął mi się kurs pisarski. Pierwszy wykład jest ciekawy i sporo mi wyjaśnił. Pozostały mi jeszcze do zrobienia ćwiczenia czyli napisanie krótkiego teksu. Kurs polega również na rozmowach na specjalnym forum. Weszłam tam, ale jeszcze nikt się nie wypowiedział. Tak sobie myślę, że sporo powinnam się na tym kursie nauczyć. Zależy mi zwłaszcza na opiniach kursantów i nauczyciela na temat moich tekstów. Kusi mnie napisanie czegoś dłuższego niż opowiadanie, ale nie wiem czy warto się za to zabierać. Nie jestem zbyt pewna siebie pod tym względem, a opinie pod moimi tekstami na portalach pisarskich są średnie i nieco powyżej. Czytelników wprawdzie mam, co mnie cieszy, ale czy znajdę wydawcę? Mam też problem z interpunkcją. Następny stopień kursu zaczyna się już w połowie stycznia, ale opłacić go trzeba wcześniej. Czy zdobędę na o pieniądze? Jeśli nie, będę musiała poczekać kto wie ile czasu...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za odwiedziny i komentarze..pozdrawiam