Codzienność

Codzienność

sobota, 15 czerwca 2019

sobota

S przyjechał i jest. Wczoraj usilowal mi skręcić ławkę i niestety sztuka sie nie udała. Niby sa części ponumerowane, ale nic do niczego nie pasuje. Wymieniana byla jedna noga i moze dlatego. Skręcone jest siedzisko, a oparcie sie nie da. Brakuje okolo 5 cm. Dziś kolejne podejście. Ma zamiar zmienić połozenie desek. Nie wiem co dalej i szczerze mowiąc czarno to widzę.
Wczoraj bylo wstawione okno w pracowni. Poszło sprawnie. Dziś moze Krzysiek posprzata bałagan w pracowni i pownosi rzeczy. Teraz została jeszcze do wstawienia krata, ale pieniędzy na nią nie mam. Pilniejsze sa dachy. Na to chyba pieniadze mam. Chcę też S kupić zestaw wędkarski, bo on wędkuje. To takie gumki udajace rybki. Ponoć dzięki nim mozna złapać ryby drapiezne. S przywiozlmi tym razem cudna drewniana czaplę. Czapelka jest wysoka na około metr. Dostałam też dużą latarenką. O latarence marzyłam od dawna i chciałam kupić, ale funduszy wciąż brakowalo. Teraz już mam.:)




Dziś na warsztatach nie byłam. Pojadę dopiero za dwa tygodnie. To będą ostatnie zajęcia przed wakacjami. Muszę przypomnieć, ze od wrzesnia będę chodzić. Teraz w wakacje będę malować w domu. To będą chyba tylko akryle, bo z powodu upału i potu na papierze mazać nie zamierzam. Dziś lub jutro o ile w pracowni sprzatne może zacznę malować słoneczniki. Skończę na zajęciach. Jeśli chodzi o malowanie to narazie mam kilka podobrazi do wykorzystania, ale mogłabym kupić trochę farb. Tylko mogłabym, bo bezwzglednie konieczne to nie jest.

Suszenie zioł na napary powoli sie kończy. Mam do zebrania jeszcze liście malin i moze liście brzozy. Później zerwę nawłoć i może szyszki chmielu. Teraz suszę po kolei zioła przyprawowe. Trzeba zerwać jeszcze tymianek i hyzop.

4 komentarze:

  1. Śliczne prezenty dostałaś. Pozdrawiam i życzę udanego weekendu.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękne prezenty! :D
    Widzę, że ciągle coś się dzieje u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pan S nie dość , że pracowity to też gustowny . Lampion i czapla bardzo efektowne i dekoracyjne przedmioty . Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super te prezenty, a czapla wymiata! Pozdrawiam słonecznie! ♥

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i komentarze..pozdrawiam