Codzienność

Codzienność

poniedziałek, 14 września 2020

poniedziałek

Nie wiem jakim cudem, ale w weekend jednak wypoczęłam psychicznie. 
Z pracy miałam suszenie grzybów, kilka prań i trochę wróżenia no i warsztaty poetyckie w dwóch grupach na Facebooku. Trzeba było sprawdzic wiersze, przygotować grafiki, oceny. Poziom wierszy był różny, ale ważne że ludzie piszą i sie doskonalą. Miałam też wybór wiersza tygodnia w mojej grupie. Tu poziom był też różny, ale trafiło sie kilka wierszy pięknych i dobrze napisanych. Zdecydowaam sie je wróżnić. Zobaczymy jaki będzie poziom w tym tygodniu.

Ten tydzień nie będzie łatwy, bo ma być remont w domu. Trzeba będzie znieść niewygody i zakasać rękawy później. Tym razem znajomy pomaluje w sypiani. Ma też wykuć otwór w ścianie i położyć tynk w dwóch miejscach. Prać będę cały tydzień, bo i moje pranie jest i mamy.

Tu zdjęcie kulinarne. Jeszcze coś z jabłkami będzie.



Czekam na kilka przesyłek. Gdy przyjdzie karta graficzna, ruszę z aparatem fotograficznym w teren. Gdy przyjdą rzeczy ze sklepu z wikliną, ruszę do ogrodu. W ogrodzie czekają resztki plewienia. Trzeba pokończyć przetwory.

Nadal piszę wiersze i pracuję nad ikoną. Niestety następnej chyba tak szybko nie będzie, bo nie mam za co kupić podobrazia. Zrealizowalam zlecenie na teksty i pieniędzy nie zobaczylam i chyba juz nie zobaczę. Czasami zdarzają sie oszuści.

Mgła

jesienny poranek
składa w ofierze noc struchlałą od chłodu
senna cisza spija subtelną biel
z pól i ogrodów
z zachwytem żegluję
w tajemniczych oparach
to snujących się muślinowym welonem
to strzępkami czepiających się traw
słońce już pieści horyzont
i wyciąga złociste ramiona
by rozpleść mleczne warkocze pachnące rosą


Czy

na strunach cichej nocy
gra wiatr pachnący jesienią
pierwszy chłodny wieczór
szept pieca
wkradasz się w moje myśli
ubrana w zapach twoich włosów
wspominam zarys sylwetki oczy gesty
znów szukam warg chłonę wyznania
powiedz
czy pielęgnujesz to co było
tęsknisz
czy jutro zastanie nasze
splecione dłonie



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za odwiedziny i komentarze..pozdrawiam