Codzienność

Codzienność

piątek, 17 listopada 2023

piątek

 Szkołe naturoterapii prawie skończyłam. Jutro pierwsze zajęcia na parapsychologii. Zajęcia będą co drugi tydzień w soboty i niedziele od 10-15. Godziny niezbyt mi pasują, bo trzeba rano wstawać, a ja w chłodne pory roku lubię leniuchować. Program jest ciekawy. Jest juz grafik, ale wykazu lektur jeszcze nie ma. W programie jest dużo psychologii. Szkoła trwa rok. Ja niby ukończyłam kurs parapsychologii z ESKK, ale to nie to samo. Ten kurs co teraz to połączenie z psychotroniką. Jest bardziej ukierunkowany na uzdrawianie.

Nadal oczywiście chodzimy z Mikusiem na spacery. Staramy się wychodzić codziennie. Mikuś bardzo ładnie sie na spacerach załatwia i wpadki w domu sie juz prawie nie zdarzają. On nie lubi sie załatwiać w ogródku, bo jest żwirek, a on woli trawę. Dziś trochę zmarzł i drżał gdy wracaliśmy, ale w lesie jak zwykle był zadowolony. Chyba mu muszę kupić sweterek. Sobie muszę kupić nauszniki, bo mi nawiało do uszu. Albo będą nauszniki albo wydziergam opaskę... Na tych spacerach średnio spalam około 200 kalorii i mam nadzieję, że w miesiąc choć kilogram schudnę.

Kupiłam Mikusiowi żółtą kokardkę, bo na spacerach spotykamy osoby z psami luzem. Psy nas zaczepiają i trzeba brać Mikusia na rece. Właściciele nie za bardzo reagują. Zółta wstążka to sygnał, ze nie życzymy sobie zaczepiania. Ja się boję agresywnych psów. Kupiłam też odstraszacz i gaz pieprzowy. Odstraszacz był drogi i sie sprawdza. Wypróbowałam na psach sąsiadów i odeszły od bram.



5 komentarzy:

  1. Pozdrawiam serdecznie:)))mnie jakoś ciężko wziąć się za regularne spacery:((

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny piesek, pozdrawiamy ciepło, ania z Groszkiem

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytam Cię też na vitalii, więc wszystko wiem ;) Super, że zawsze znajdziesz coś do uczenia się. Może będziesz tu pisać coś więcej o swoich studiach? Pozdrawiam z Irlandii.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i komentarze..pozdrawiam