Codzienność

Codzienność

poniedziałek, 30 grudnia 2019

poniedziałek

Już po świętach. Kończy się kolejny rok. Dla mnie nie był zbyt łaskawy. Malo schudłam i nie wszystkie prace kolo domu udało mi się wykonać. Oby ten nadchodzący był lepszy. 
W zasadzie powinnam miec jakieś plany, a nie bardzo mam. Chcę tylko schudnąć i moze odmalować sypialnię. Moze pomyślę o tablecie graficznym, kilku kursach i o naprawie corela i to chyba wszystko. Od remontów chcę odpocząć na ten moment. 
Do prac kolo domu i w ogrodzie mam w tym momencie awersję. Z warzywnika zrezygnowalam, bo nie mam do tego ręki ani serca. Moja mama w zeszłym roku z krzaka pomidorów miała ponad 30 pomidorów, a mój taki sam wybujal i miałam 5... To bez sensu.

Dieta trwa od piątku. Trzymam się nawet bez problemu i nawet mnie to cieszy. Grzeszków nie ma. Przez święta przytyłam tylko 1 kg i teraz to spada. Jestem dobrej myśli. Dieta polega na jedzeniu tylko białka i warzyw. Nie wszystkich jednak, bo nie można np. marchwi i burakow. Nie można też owocow. Można jeść nieco tłuszczu roślinnego i napiału, ale chudego.

Sebastian pojechał wczoraj. Znowu mi próbował rządzić w domu. Nie pozwolę na to. Skasowałam numer.

Dziś przyjdzie znajomy do drzwi od pracowni. Moze też przy okazji zrobi gniazdko. Krzysiek jedzie do miasta na zakupy, a poźniej chyba będzie wyrzucanie piasku ze studzienki. Będę mu musiala pomóc. Boję się tej pracy za względu na mój chory kręgoslup. Będzie dziś opróżniane szambo...

4 komentarze:

  1. Skasowanie numeru na nic się nie zda, dopóki druga strona nie skasuje. Wiem coś o tym, wiem...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Surówkę z marchewki możesz jak naj bardziej, tylko gotowanej nie- podnosi indeks glik.
    DOSIEGO ROKU- kreska

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęśliwego Nowego Roku 🕛🎇🎉🌲

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyli przeszlas na dietę ketogeniczną? Białka nie za dużo,bo watroba zamienia go w tłuszcz,podobnie jak węglowodany czyli wszelkie cukry:)
    Powodzenia i wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i komentarze..pozdrawiam