Codzienność

Codzienność

środa, 13 lipca 2022

środa

Maturę zdałam i nawet wyniki  nie są tragiczne. Średnie raczej. Nie nastawiałam sie na lepsze. Wykupiłam sobie dwa kursy. Nauka polegała na trzech około godzinnych wykładach tygodniowo od września. Wymagania są zupełnie inne niz kiedyś. Gdy kończyłam technikum było mniej wymagań. Teraz musiałam sie dużo dodatkowo uczyć z matematyki i rosyjskiego. Trzeba było przeczytać dodatkowe lektury, bo są zmienione. Najlepiej poszedł mi polski rozszerzony. Zdobyłam 69 %. Mój kompleks, że matury nie mam stał sie przeszłością. Teraz myślę o studiach w Krakowie. Chodzi mi o psychologię. Waham się trochę, bo to 5 lat i spory wydatek. Bardzo jednak chcę. Jest szansa, że dam sobie radę, bo na studiach interaktywnych zaliczyć jest jednak łatwiej. Wcześniej muszę nauczyć się angielskiego do A2. Chodzi o lektorat. Z rosyjskiego lektoratu nie ma. Angielski to dla mnie nowość i nie idzie mi rewelacyjnie. Na razie wykupiłam kurs A1 w Eskk. Kurs jest bardzo fajny. Podstaw trochę mam, bo uczyłam sie na Duolingo, ale tam jest kiepsko z gramatyką. Znam jednak sporo słowek, a w zasadzie rozumiem, bo piszę z błędami. W Krakowie na psychologii zdaje sie w formie pisanej- testy. To łatwiejsze dla mnie niż forma ustna.

Kupiłam  dwie książki typu podręczniki z psychologii. To cenna dla mnie wiedza i pochłonę ją w wolnym czasie. To grube tomy... Zdobyłam tez pozycję o emocjach. Też typu podręcznika. Teraz czytam bardzo cenna pozycję o hipnozie. Myślę o autohipnozie, a książka tego uczy. Chcę spróbować zakodować sobie w podswiadomość sugestie wspierające odchudzanie, zmiejszające stres, dodające pewnosci siebie i motywacji.




W domu praca typo generalnych porządków się kończy. Jeszcze dwa dni. No moze trzy. Na dworze teraz nic nie robię, bo mokro.

Sporo roślin kwitnie i cieszy mi oczy...








12 komentarzy:

  1. Gratuluję zdanej matury:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje:)
    Do studiowania psychologii polecam WSB-NLU. Nie Kraków wprawdzie... Jest dużo zajęć zdalnych (oprócz ćwiczeń). nie wiem gdzie mieszkasz, ale są grupy w różnych miastach... To nie reklama, polecam z doświadczenia, bo dość fajnie mają zorganizowane zajęcia zdalne
    Ella-5

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo za maturę. Pięknie kwitną kwiaty. Pozdrawiam serdecznie 🌺🥰🥰

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje. Pomysł na dalszy rozwój jak najbardziej godny pochwały. Ja w psychologii jestem w zasadzie na końcówce, jeszcze pół roku. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a gdzie studiujesz? Stacjonarnie czy online?

      Usuń
    2. Zaczęłam zaocznie na miejscu, kilka lat temu, ale przerwałam przed magisterką. Wróciłam online w zeszłym roku.

      Usuń
    3. Warszawa Kraków czy Łódź?

      Usuń
  5. A jakie są opłaty za studiowanie online? powodzenia,pozdrawiam,Ula

    OdpowiedzUsuń
  6. GRATULACJE. Jest Pani dla mnie wzorem godnym naśladowania. Naprawdę.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i komentarze..pozdrawiam