Codzienność

Codzienność

poniedziałek, 24 października 2022

poniedziałek

 Długo mnie nie było. Wyjątkowo, bo będę bywać częściej. Teraz mam problemy, bo tragicznie zmarł mój syn. miał słabe serce, bo o siebie nie dbał i albo sie zapił albo zaćpał. Sprowadzam go z Berlina. To kosztowne i trudne. Zmarł jako bezdomny i były chyba tam pochowany jako NN. Pogrzeb chyba w piątek. Będziemy tylko my, czyli ja i Krzysiek i jego ojciec- mój pierwszy mąż. Wydatki są duze i muszę im podołac sama, bo ojciec ma rentę do listopada i nie wiadomo co później. Syn był bardzo trudnym dzieckiem. Troche w tym mojej winy. Chciał podnieść się z dna, próbował, wspierałam go i nic to nie dało. Załamał się. Teraz chcę mysleć tylko o tym co było dobre. Wszystko co złe mu wybaczyłam i ufam że on wybaczył mnie.  Czekam do pogrzebu i spróbuje pomyslec o sobie. muszę czymś sie zająć by nie myśleć. Na razie to smutek, żal, samotność i poczucie straty. Jeszcze do mnie nie dotarło, ze będę sama na starość... Myślałam, że zmądrzeje i wróci. Niestety. Teraz proszę o modlitwę za spokój jego duszy...






11 komentarzy:

  1. Bardzo Ci współczuję i zapewniam że będę się za Wami modlić...Pozdrawiam i siły w tym trudnym czasie życzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo Ci współczuję... pomodlę się...

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo, bardzo mi przykro. Trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka smutna wiadomość. Wyrazy głębokiego współczucia , trzymaj się dzielnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo Ci współczuję... w modlitwach poproszę o spokój Jego duszy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wieczne odpoczywanie racz mu dać Panie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo smutna wiadomość, trzymaj się Agato, dużo sił życzę abyś to wszystko przetrwała Renata

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo smutne, współczuję, wspieram, życzę sił wielu.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i komentarze..pozdrawiam