Codzienność

Codzienność

piątek, 24 marca 2023

piątek

Wiosna i planuję prace w ogrodzie. Niedawno zostało wycietych trochę drzew i krzaków i teraz to trzeba znieść i pociąć. Trochę klocków będzie. Mam jeszcze trochę wycinania. Powinnam pomyśleć o plewieniu, a i trawa rośnie i trzeba wkrótce zacząć kosić. Kupiłam troche roślin. Mam juz w donicach bratki, stokrotki, niezapominajki. Kupiłam prymulki. Kupiłam też barwinki. Chcę je wsadzić na waskiej rabatce na ulicy. Będę mieć ich sporo, bo kupiłam białe, fioletowe, z bialą obwódką listki i o listkach złoto zielonych.

Kupiłam dwie książki. Czekam na nie. Jedna ma przyjść dzisiaj. Już nie mogę sie doczekać.



Planuję remonty. Miały być wstawione drzwi w kwietniu a tu sasiad jest zajety. Chyba remont będzie dopiero w czerwcu. Może wtedy tez naprawi dach od komórki. Oprócz tego postaram się zrobić żwirek wokól grobów i moze pomyśle o ogrzewaniu. Mam jednak dypemat, bo ponoć szybko unia ma wprowadzic zakaz palenia weglem. Nie wiem co z drewnem. Myslę, że trzeba będzie założyc pompy ciepła. Moze wiec cos takiego załozę juz w tym roku zamiast piecokuchni. Na razie myślę tylko o sypialni, bo zmieszczę sie w kosztach. Nie wiem jednak jak sie to sprawdzi. Model ma być tani typu powietrze-powietrze.

Ostatnio między mną a Krzyśkiem układa sie nieco lepiej. Staram sie na niego bardziej otworzyć. Teraz robię Reiki by zamknąć przeszłość i otworzyć sie na Krzyska. Kroczek po kroczku...:) Za kilka dni ma urlop. Podgonimy troche pracy i w domu i przed domem. Lubię gdy wszystko idzie zgodnie z planem.

Ostatnio mało myślę o studiach, bo bardziej, coraz bardzie wciąga mnie naturoterapia. Oczywiście z parapsychologii nie rezygnuję. Myślę, że w ezoteryce itp sobie zostanę. Studia teraz kojarza mi sie ze stresem. Nie chcę przeżywać napięć związanych z egzaminami. Bardzo unikam stresów. Nie lubie ich. Radzę sobie ze stresami medytacją, jogą, jogą nidrą, Reiki. Ostatnio zaczęłam tez pracę z czakrami.

2 komentarze:

  1. A może udałoby się Tobie skorzystać z dofinansowania na wymianę ogrzewania albo nawet docieplenie domu i wymianę okien z programu "Czyste powietrze" ? Jeśli dochody rodziny są nieduże, to ponoć nawet 100 % kosztów może być pokryte dofinansowaniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Agatko, pozdrawiam Cię serdecznie ☺️ podziwiam Twoją pracowitość- kreska

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i komentarze..pozdrawiam