Codzienność

Codzienność

niedziela, 6 kwietnia 2014

Robótkowo i ogród kwiatowy

Niedziela mija w spokoju. Nic pilnego do pracy nie mam, a Krzysiek w niedzielę na dworze pracować się nie zgadza. No i siedzę i działam robótkowo. Robię ozdobę w kształcie serca. Może być np. podstawką, a wczoraj skończyłam malować kieliszki na jajka. Kończą mi się przedmioty do zdobienia, a papierów już prawie nie mam. Podobnie serwetek. Kupiłam też kiepski lakier do spękań i pękać nie chce. Czekają mnie zakupy jak nic, a pieniądze ściskam na sprawy związane z ogrodem i na remonty. Nic to jakoś to będę musiała podzielić, bo i podobrazi też już nie mam i farby się kończą...


Wczoraj umówiłam się ze znajomym na założenie wody do ogrodu to i woda na podwórku będzie. Mogę więc już powoli planować nasadzenia roślin na podwórku. Tak sobie myślę, że oprócz dalii posadzę w tym roku czerwone szałwie i śmierdziuszki. Pewnie też bratki i może lwie paszcze. No i trochę astrów. A w doniczki pójdą pomidory koktajlowe, fuksje, pelargonie i może petunie. Może też uda mi się kupić heliotrop dla zapachu i floksy drumonda też bym chciała. Jak działać to działać z rozmachem. Ciekawe tylko jak mój kręgosłup to wszystko zniesie, bo i nowe nasadzenia potrzebne są od strony ulicy. Mam w tym miejscu rabatki o długości około 25 metrów z czego część świeci pustką...





Miłej niedzieli idę zająć się tarotem...



7 komentarzy:

  1. Ogrodowe plany mają rozmach :) Pewnie powoli uda się je Tobie zrealizować :)
    To, co ma kwitnąć, już to pięknie robi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie mieć swój ogród i domek no i własną uprawę chociaż malutką. Powodzenia przy pracach rolniczych i obfitych plonów :) a może coś o Kotkach w następnym poście ? ;)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie, coś o kotach ostatnio cicho. Miałaś rację, Agato odnośnie kotów, że jeżeli jest jeden, to trzeba dokocić. Bierzemy ze schroniska kotkę za kilka dni. Już mamy upatrzoną. Jakie emocje. Pozdrawiam Cię i Twojego Małżonka - Ela

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama nie mam ogródka, ale lubię oglądać zadbane ogrody, ogródki. :) Fajna pasja :)
    Pozdrawiam,
    srodkiodchudzajace.com.pl

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i komentarze..pozdrawiam