Codzienność

Codzienność

piątek, 7 kwietnia 2017

kolczyki, szafa i portrety

Kilka dni temu dostałam propozycję by wstawić kolczyki zdobione metodą decoupage oraz malowane w komis do sklepu z biżuterią. Sklep jest stacjonarny w Jeleniej Górze w dobrym punkcie. Strasznie się cieszę, bo uwielbiam kolczyki zdobić. Pierwszą partię mam wysłać w środę. Bazy oczywiście od razu kupiłam i już mam. Może pomyślę też o broszkach i bransoletkach. Gdyby się współpraca dobrze układała to mogę pomyśleć o robieniu kolczyków srebrnych z naturalnymi kamieniami albo miedzianych. Te już by były droższe oczywiście. Zawsze chciałam to robić, bo to lubię. Może czas pomyśleć o tym by rękodzieło do sklepów zacząć wstawiać. Są u mnie w okolicy sklepy z prezentami np. Może by były zainteresowane kolczykami, świecznikami, termometrami, kartkami itp. w komis, a może i obrazami? Chyba jak będę w mieście to popytam.
Ostatnio wpadłam też na pomysł by dać ogłoszenie do Szamana w sprawie astrologii. Ogłoszenia są stosunkowo tanie. Nie wiem tylko czy nie trzeba przypadkiem działalności mieć by wydrukowali. Może się uda.Wysłałam też na próbę jeden artykuł do czasopisma.

Poza tym zaczęłam się oglądać za szafą. Ma być koniecznie drewniana i na stary styl. Chciałabym starą ale przez internet nie kupię, bo się boję, że będzie uszkodzona. Znalazłam nową. Nawet mi się podoba. W sklepie są też inne fajne meble. Może i o nich pomyślę z czasem. Powinnam wymienić i te w sypialni i w kuchni. Te w pokoju dziennym w zasadzie również, bo dogorywają. Mają dopiero pięć lat i już by trzeba pomyśleć o nowych. Już mebli z płyty nie kupię. Na zmieniające się mody nie zwracam uwagi i meble chcę mieć na długo. Nie na kilka sezonów.


A na koniec nowe zainteresowanie - portrety. Od wczoraj mnie wzięło i zaczęłam się tego uczyć. Dwa pierwsze są moim zdaniem koszmarne. Podobieństwo jest ale takie sobie. Podobno jednak coś w nich jest i powinnam ćwiczyć, a jest szansa, że kiedyś będą lepsze... Pierwszy namalowałam akrylami, drugi to akwarela. Z czasem może też spróbuję pastelami suchymi. Pastele zestaw portretowy mam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za odwiedziny i komentarze..pozdrawiam