Codzienność

Codzienność

czwartek, 4 lipca 2024

pracowicie

Wyszłam z diety i już dokładam kalorii. Chcę dojść do 1300. Na razie nie tyję. Ważę około 83 kg. Na poczatku roku wazyłam 95. W tym roku chcę schudnąć jeszcze około 7 kg. Reszta do wagi w normie w przyszlym roku. Na razie jem wszystko tylko mało węglowodanów.  Motywację jeszcze mam, ale waga spadać nie chce.  Odczekam 2 miesiące. Dam organizmowi odpocząć no i dalej.

No i nie wszystkie remonty udało sie zrobić. Teraz sasiad nie ma czasu. Moze coś zrobi pod koniec lipca. Jak nie to dopiero we wrześniu.

Ja teraz dużo pracuję i nie bardzo mam na co innego czas. Chcę zarobic więcej, bo mam kilka miejsc pustych w ogrodzie. Czas posadzić kwiaty. Chcę niekłopotliwe, lubiace suche klimaty. Na razie oglądam, wybieram. 

Jutro jadę opłacić ubezpieczenie domu. Mam jeszcze cięcie drewna. Mam  pryskanie randapem. Mam sprzątanie. W przyszłym tygodniu maja byc wywiezione worki ze smieciami. Muszę naładować kilka. W ten weekend mam szkołę. Pracowicie u mnie. Nawet na malowanie nie mam czasu:(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za odwiedziny i komentarze..pozdrawiam