Codzienność

Codzienność

sobota, 15 lutego 2020

sobota

Kilka dni temu padał u mnie śnieg. Ja ostatnio marznę i nawet w dzień siedzę na termoforze. Chyba przez dietę. Czekam na wiosnę. Na razie kupilam zestaw witamin, bo boję sie wiosennego osłabienia. Niby warzywa jem ale to moze byc za mało. W tym roku jak do tej pory przeziębienia nie złapałam i oby tak bylo nadal.
Psychicznie od jakiegoś czasu nie czuję sie najlepiej. Jestem jakaś taka leniwa, wręcz gnuśna. Nic mi się nie chce robić. Pracuję bez entuzjazmu i zwykle krocej niż normalnie. Nie chce mi się czytać, pisać, malować. Nie kusi mnie rękodzieło. Z ochotą tylko wlepiam oczy w telewizor i ćwiczę jogę. Z przyjemnością też pielęgnuję urodę. Zupełnie sie nie poznaję. Nie wiem czy przyczyna jest przedwiośnie czy dieta, ale oby mi szybko przeszło.

Przyszły mi ostatnie bluzki. Są bardzo fajne i kobiece. Kupiłam jeszcze taką tylko zieloną, sukienkę i taka torebkę. Chcę jeszcze kupić sweterek i to już wszystko. Kolejne zakupy za miesiąc. To juz bluzki wiosenne. Myślę o długiej spodnicy...




Zainteresowała mnie elektrostymulacja. Chyba urządzenie kupię. Chciałabym go wykorzystać do twarzy i kręgosłupa. Ponoć wplywa na jędrność skory i zmniejsza bóle kręgoslupa.

Zabrałam się za robienie porzadku w ciuchach. Masa rzeczy już się dla mnie nie nadaje. W końcu schudłam prawie 25 kg. Część chcę oddać mamie, część sprzedać albo oddać dla PCK. Niektore ubrania przestaly mi sie podobać, bo sa babcine. Poncha też mnie ponać postarzają, ale je uwielbiam i zostawię...:)

7 komentarzy:

  1. Dieta dietą ale zrób dobre badanie krwi na wszelki wypadek. Będziesz wiedziała czy suplementacja jest Ci potrzebna. Co do lenia to wiele osób teraz cierpi na tę przypadłość. Epidemia czy cóś. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. myslę,ze to duża przyjemność wymieniać garderobę po tak znacznym schudnięciu:)Oczywiście "babciowych" ciuchów się pozbądź jak najszybciej:)))
    Pozdrawiam i gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  3. To zmęczenie i marznięcie to może być efekt jakieś niedoboru składników mineralnych w organizmie, warto zrobić sobie takie badanie krwi. Pozdrawiam niedzielnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem po badaniach. Zawsze marznę gdy jestem na diecie:)

      Usuń

dziękuję za odwiedziny i komentarze..pozdrawiam