Codzienność

Codzienność

środa, 6 października 2021

środa...

Ostatnio piję sporo ziol. Dziś mi przyszły na odchudzanie Klimuszki. Ponoć działają, a ja sprawdzę. Liczę, ze usprawnia mi trawienie, metabolizm i wydalanie. Kiedyś, wiele lat temu piłam chyba te ziola i schudłam łatwo 5 kg. Spróbuję. Trzeba pić bardzo regularnie 3 razy dziennie. Ja będę parzyć w termosie. Poza tym przyszły zioła dla Krzyśka na trzustkę, bo ma cukier na granicy, a czasem ponad normę. Słodyczy je dużo. Myślę o ziołach na chrapanie dla Krzyśka. Potrzebuję jeszcze coś na kości i stawy.

Ostatnio zassała mi sie maszynka do mielenia mięsa i nie daje się odkręcić. By w użyciu młotek, olej, cola i ani drgnie. Trzeba chyba odkręcić w imadle. Mam nową, bo dostałam od mamy. To nowy Zelmer z przystawkami. Mama kupiła dla siebie, ale nie używa. Mimi to starą chcę ratować, bo sprzęt z przed lat jest trwalszy. Mama ma kuchenkę  sprzed 30 lat. Tyle samo ma pralka. Lodowka tez wiekowa i wszystko dziala. Ja od tej pory wiele razy sprzęt zmieniałam.

Nadal chodzę do sklepu i będę chodzić, bo wszystko widzę i dobrych rzeczy podjem. Tu droga jeszcze letnia. Sprzed tygodnia. :)









Dziś deszcz. Kupiłam kurtkę na deszcze, bo trzeba będzie w tym roku wychodzić. Kurtka jest używana, ale w ideanym stanie. Mnie to nie przeszkadza, że uzywana. Chodzi o ekologię. W ogóle to mam zamiar zmienić nieco styl ubierania. Do tej pory było seksownie i kobieco typu ażurek zy wystające ramiączko. Teraz nadal chcę ciuchy na luzie, ale juz bez kobieterii, bo coś mi z nia ostatnio nie po drodze. Ciuchy które mam zostaną, ale nowe juz będą w innym stylu.

Nauka mi idzie. Angielski też jest postęp. Już umiem teoretycznie około 900 słow. Teoretycznie, bo zapominam. Problem mam z pytaniami typu why i z łamana mową. Niby wiem jak się mówi widzę, ale mówię np. ona widzą. 

4 komentarze:

  1. Hejka :)
    Wpadłam na poranną herbatkę do Ciebie :))
    Widzę, że spacerujesz, super :)))
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak raz w tygodniu teraz chodzę do sklepu, a to droga przez las. Trochę mnie natura pocieszy...Piękny ten las

      Usuń
  2. Masz rację , kiedyś sprzęty były solidniejsze. Teraz często są awaryjne. Super , że stawiasz na zioła. Pozdrawiam serdecznie 🌷🌷🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i komentarze..pozdrawiam