Codzienność

Codzienność

środa, 25 stycznia 2023

czwartek

Nadal po kilka godzin dziennie maluję. Aktualnie konie. To wszystko co powstało ostatnio to akryle. Przymierzam sie do akwarelek. Chcę malować minimum 20 obrazów na podobraziu płóciennym rocznie. W tym będą obrazy malowane w całosci przeze mnie i obrazy malowane po numerach z którymi tez kombinuję. Do tego dojda akwarelki i obrazki wykonane pastelami suchymi. Te ostatnie wykonuję juz sama według mojego szkicu.



Miałam nie kupować ciuchów, ale musiałam kupic buty i kurtkę. Przy moim chodzeniu, pochodzę kilka lat.


Nadal jestem na diecie. Jem bardzo mało, a będzie jeszcze mniej, bo chcę kupić preparat-krople hcg. One ponoć tłumia ochote do jedzenia. Poza tym za kilka dni chce przejśc na zupy warzywne według książki Leki z bożej apteki. Moze na dwa tygodnie. Chciałabym jeszcze w tym etapie troche zrzucić. Cel na koniec tego roku to najwyzej 75 kg. To nadwaga i oby sie udało.

Cały czas sie uczę. Teraz to wizualizacja medyczna. Za kilka dni będzie kolejny etap uzdrawiania pranicznego, a w lutym psychotronika chyba. Teraz pracuję z moim kręgosłupem i z odchudzaniem. Schudłam ponad 5 kg, a kregosłup mnie znacznie mniej boli.

1 komentarz:

  1. Ja schudlam na hcg 12 kg, super sprawa. Goraco polecam! Przeprowadzilam caly 3- tygodniowy program z odpowiednia dieta. Glodna bylam jedynie przez dwa pierwsze dni, powinno sie jesc zdecydowanie mniej, niz zazwyczaj, a zoladek byl rozciagniety... Polecalabym raczej globulki niz krople- dozowanie jest latwiejsze, szczegolnie dla mnie w pracy, 6x dziennie 5 globulek, a cena, wydaje mi sie, ta sama. Mam dwie ksiazki o diecie hcg, wedlug nich gotowalam sobie posilki, jedzonko bylo smaczne, urozmaicone, duzo bialka i warzyw. Jedyna dieta, ktora w moim przypadku na dlugo zadzialala!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i komentarze..pozdrawiam