Codzienność

Codzienność

środa, 12 marca 2014

Karty i dumanie przy herbatce...

Dziś obudził mnie rano tuż po 8 kurier. Przysnęłam po wypiciu porannej kawy na moment, a obudziła mnie listonoszka tym razem z listem poleconym. Później już obyło się bez niespodzianek. Popracowałam trochę w spokoju, bo zleceń na już nie było. Napisałam dwa teksty. Ułożyłam też kilka krzyżówek tym razem z pomocą programu. Program jest darmowy, ale w przepisywaniu krzyżówek panoramicznych wcale się nie sprawdza. Powinnam kupić coś lepszego. Może z czasem. Krzyżówki może uda się sprzedać to trochę grosza wpadnie. Po obiedzie Krzysiek poszedł do pracy, a ja zajęłam się swoimi sprawami czyli Reiki, medytacjami i nauką tarota. Dziś dodatkowo starałam się zapamiętać też jedną kartę z kart anielskich, które mi wczoraj przyszły. Książka Anioły Kabały jest wspaniała, ale dawkuję ją sobie powoli, żeby jak najwięcej zapamiętać. Łatwe to nie będzie, bo nazwy aniołów nic mi nie mówią, a trochę z aniołami przecież miałam styczności. Karty są piękne i prawdziwie magiczne. Wczoraj od razu wyciągnęłam jedną i przepowiednia była trafna to znaczy dotyczyła uzdrawiania, ezoteryki, poezji i oczywiście pracy nad sobą.Teraz kupię jeszcze tylko karty bogiń, które pomagają nawiązać kontakt ze swoją kobiecością i już mi kart wystarczy. Kuszą mnie wprawdzie jeszcze Anioły karmy, ale raczej pokusie nie ulegnę, bo diagnostykę karmy można tez zrobić za pomocą wahadełka.





Teraz siedzę, piję herbatę i dumam. No i słucham jednym uchem Krzyśka, który od 2 godzin jest w domu, pilnie rozwiązuje krzyżówki i gada przy tym do siebie. Dobrze, że chociaż telewizor wyłączył.
Później mam jeszcze zabieg Reiki z intencją i do łóżka, bo jutro też jest dzień... 

7 komentarzy:

  1. Nie znam sie na kartach ale kiedyś czytałam forum ezoteryczne na Gazecie. pl. i spotkałam się z nazwami anielskimi. Czyimi posłańcami są anioły, skoro Bóg jawi mi się jako wielka energia. W religii protestanckiej ludzie modlą się bezpośrednio do Boga, nie do Maryi, świętej Teresy, czy o zgrozo do Jana Pawła i wszystkich świętych. Jan Paweł tak dawno zmarł i niech spoczywa w pokoju. Im więcej człowiek wie, tym bardziej się zastanawia. Jak Ty to widzisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zwracam się zawsze do aniołów lub bezpośrednio do Boga, ale z drugiej strony modlitwa do świętych też może być skuteczna, bo to pośrednicy bliżej boga niż zwykły człowiek. W dodatku święci specjalizują się jakby w różnych sprawach tak jak anioły. To zależy od człowieka do kogo się zwraca. To wynika z potrzeby serca i wiary.

      Usuń
  2. Anioły Kabały to piękne karty,wręcz mistyczne ale sporo pracy i skupienia trzeba im poświęcić, obowiązkowo dołączona książka o której wspomniałaś. Rider Waite na początek najlepszy. Życzę wytrwałości i efektów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak już widzę, że to karty przepiękne ale dość ,,trudne"

      Usuń
  3. Nie znam się na kartach i jakos tak nie interesowałam się nimi do tej pory,dlatego,to co piszesz budzi trochę mój podziw dla Twojej wiary w ich znaczenie.I mówisz ,ze się sprawdza...coś w tym widocznie jest...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karty mówią prawdę o ile pytanie jest dobrze zadane, a w myślach nie panuje chaos i emocje nie są zbyt rozszalałe.

      Usuń
  4. Coś nie mogę zobaczyć nowego posta , tylko wyświetla sie że strona szukana nie istnieje.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i komentarze..pozdrawiam