Codzienność

Codzienność

piątek, 17 czerwca 2016

Artystycznie i zakupy...

Dziś będzie głównie o działaniach artystycznych. Po pierwsze dostałam zamówienie na decoupage. Mam ozdobić magnes, breloczek i świecznik. Mają to być koniecznie maki. Od wczoraj działam. Zrobiłam zakupy i czekam. Dziś ozdabiam magnes, bo miałam w domu. Przy okazji ozdabiam też kolczyki oczywiście dla mnie. Poza tym wczoraj zrobiłam cztery wisiory z ceramiki. Dziś będę je malować. Mają być dla mnie tylko rzemyki muszę dokupić. Strasznie mi się podobają takie wisiory. Co prawda wolałabym by były wypalane i część może szkliwionych, ale u mnie to niewykonalne, bo pieca do wypalania nie mam i mieć w tym życiu nie będę. Są jak dla mnie drogie, a ja nie mam zamiaru sprzedawać na tak dużą skalę by koszty zakupu się zwróciły. Są co prawda zajęcia z ceramiki w ośrodku kultury, ale ja nie zamierzam chodzić jak na razie. Jeszcze mi domatorstwo nie przeszło i pewnie nie przejdzie.
Dziś po południu planuję zrobić kolczyki z modeliny. Najwyższy czas, bo modelina leży już dość długo. Kolczyki będą na bazarki kocie, bo mnie modelina do noszenia coś nie leży. Lubię naturalne materiały- drewno, kamienie, a ona mi pachnie plastikiem.

Jutro będę robić /chyba/ korale z tym, że nie na rzemyku, a z korali drewnianych łączonych ogniwami metalowymi. Dostałam coś podobnego od mamy tylko z podłużnych kawałków drewna łączonych miedzią. Bardzo mi się to podoba.

Wczoraj zrobiłam zakupy. Kupiłam trochę drobiazgów do wyrobu biżuterii, kartek i do decoupage. Kupiłam też trochę ciuchów, dwie pary butów i trochę kwiatków przed dom. Jeszcze muszę dokupić pelargonie i werbeny.

W najbliższym czasie muszę odnowić kasetkę, którą zrobiłam dla Krzyśka. Niestety któryś kot ostrzył sobie na niej pazury i całkiem porysował. Muszę od nowa przykleić zdjęcie i odmalować. Będę ją teraz trzymała w sypialni to będzie bezpieczna.












 

1 komentarz:

  1. Działaj , działaj Agatko , bo wychodzi fajnie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i komentarze..pozdrawiam