Codzienność

Codzienność

czwartek, 2 czerwca 2016

Nowiny...

Ostatnio się narobiło. Oj narobiło. Sebastian, facet z którym rozmawiam od jakiegoś czasu przez telefon, a raczej romansuję chyba się zaangażował i twierdzi że mnie kocha. Chce koniecznie rozmawiać z Krzyśkiem o rozwodzie. Uważa że Krzysiek nie jest o mnie zazdrosny, bo mu na mnie nie zależy. Twierdzi, że może nawet ma kochankę. Utrzymuje, że gdybym była z nim nigdy by nie zniósł żebym rozmawiała z innymi mężczyznami. Wyrzuciłby mi telefon przez okno. Ja oczywiście o rozwodzie nie myślę i z Sebastianem nie zamierzam się spotkać. No i co teraz? Pewnie znajomość się skończy. Trochę szkoda, bo lubię go i fajnie mi się z nim rozmawia...Nie miałam jednak zamiaru nikomu zawracać w głowie...Chodziło mi raczej o luźne znajomości i rozrywkę. Nie sądziłam, że ktoś może to potraktować poważnie. Głupio mi teraz...

No i znowu przyszedł czas na zakupy kosmetyków w sieci. Ostatnio wybrałam sobie kilka kosmetyków z serii Babci Agafii i jeden - tonik do cery dojrzałej, z innej, ale też z ziołami i naturalny. Pozostałe kosmetyki to balsam pomarańczowy, szampon do włosów farbowanych, wybielająca pasta do zębów z propolisem i maska do włosów. W najbliższym czasie mam zamiar jeszcze kupić brązową pomadkę z serii trwałych, lakier do paznokci też jasny brąz i szary cień do powiek do robienia kresek. No i tyle będzie dość na jakiś czas... Aha. Kupiłam też kosmetyk typu szamponu i płynu pod prysznic w jednym o słodkim zapachu ciasteczek waniliowych. To kosmetyk dla dzieci jest delikatny i naturalny. Wiem, bo już go miałam.

W najbliższym czasie chyba zacznę z powrotem malować. Coś czuję od kilku dni, że wena się zbliża, bo mnie malowanie kusi. Oby już, bo ten marazm mnie nokautuje prawie...

2 komentarze:

  1. Dawno mnie tu nie było , wiele się dzieje u Ciebie Agatko. Flirt nawet w małżeństwie jest wskazany hehe... Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trochę te flirty dodały mi skrzydeł i odmłodziły mnie. To znaczy, że wskazane...

      Usuń

dziękuję za odwiedziny i komentarze..pozdrawiam