Codzienność

Codzienność

piątek, 10 marca 2017

Codzienność i twórczość

Dziś w nocy trochę zmarzłam. Coś wiosna zaczęła zwlekać z przyjściem. W ogródku nadal nie skopane. Wyjść na dwór się nie chce. Po niedzieli jeśli warzywnik ma być Krzysiek musi skopać czy chce mu się czy nie. Nie bardzo ma czas, bo musi też narąbać drewna na rozpałkę.
Cały czas działam artystycznie. Ostatnio głównie malowałam abstrakcje. Kuszą mnie pejzaże pastelami suchymi na dużym formacie oraz obraz akrylami - zachód słońca nad morzem. Na Facebooku jest konkurs na akwarelkę. Temat wiosna. Mają być nagrody. Obrazów nie ma dużo ale konkurencja silna. Poza tym zostałam zaproszona do udziału w antologii z wierszami dla dzieci. Dodatkowo zamieszczona by była ilustracja do bajki wykonana przeze mnie. Projekt mnie kusi choć dużo wierszy dla dzieci do tej pory nie napisałam. To by była moja pierwsza publikacja tego typu. Od jutra mam zamiar zacząć pisać.
Zostałam przyjęta do Stowarzyszenia Twórców Kultury Zagłębia Dąbrowskiego. Bardzo się cieszę. Korzyścią jest też to, że stowarzyszenie pomaga w zorganizowaniu wieczorków poetyckich i wystaw. Mogę też brać udział w wystawach zbiorowych. Co prawda tego typu imprezy mogą być dla mnie trudne do przeżycia ale może warto się na nie otworzyć, bo to niezła promocja.

A na koniec ostatni obraz - Dmuchawce

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za odwiedziny i komentarze..pozdrawiam