Codzienność

Codzienność

czwartek, 2 stycznia 2020

czwartek

Szaleństwo świąteczne się skończyło i dobrze. Teraz wracam do normalności. U mnie to oznacza dietę i powrót do dłuzszych ćwiczeń. W święta ćwiczylam 15 minut, a teraz juz zwykle 35 jogi i troche tai chi. Z tai chi wrzucilam na luz i nie przejmuję się już tak bardzo, że nie mam dobrej koordynacji i niektóre ćwiczenia sprawiaja mi trudność. Kilogram, który nabrałam przez święta już pozegnałam i jeszcze trochę więcej. Teraz czekam na większe spadki. Ważne, że nie jestem głodna i że motywacja jest wysoka. Dobrze się czuję na diecie. Nie jestem ociężała i mam poczucie, że robię dla siebie coś dobrego. Teraz tylko oby waga cały czas spadała. Jeszcze 4 kg i troche odetchnę. :) Nowa mata do jogi jest świetna. Bardzo dobrze mi się na niej ćwiczy, bo jest miękka i antypoślizgowa... Starą matę schowałam do szafy, ale chyba juz do niej nie wrócę. Szybko sie człowiek do dobrego przyzwyczaja.

W domu ogarniamy po trochu. Szambo opróżnione, piasek ze studzienki częściowo wybrany. Bałam sie tej pracy, bo studzienka dość glęboka, a ja mam lęk wysokości. Niestety musialam sie nad nia schylać, żeby odebrać od Krzyśka wiadro z piaskiem. Kondycyjnie dałam radę. Tylko ten strach. Krzysiek się zmęczył i sapał. Musieliśmy przerwać. Strasznie szybko sie starzeje. Przeraża mnie to...

Od kilku dni znowu intensywnie ogladam filmy. Tym razem wykupilam konto premium na cda. Obejrzałam między innymi Dwóch papiezy i nową wersję Wiedźmina. To nie koniec.

Mam problem z Krzyśkiem, bo wykłóca się ciągle o oszczędność. Oszczędza opał, wodę i usiłuje oszczędzać na jedzeniu dla zwierząt. Wykłoca sie o to, że sie codziennie kąpię. Oszczędności tego typu nie są konieczne. Czasem myślę, że jego stan psychiczny ciągle sie szybko pogarsza. Nie wiem jak to zniosę...

3 komentarze:

  1. Faktycznie, te rzekome "oszczędności" są podejrzane ... życzę siły i zdrowia na nowy rok.

    OdpowiedzUsuń
  2. To, jak się domyślam, sam zapewne nieczęsto się kąpie. Czegoś takiego nie sposób tolerować. Nawet z litości.

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę ,aby w tym nowym roku wszystko się Wam dobrze poukładało. Pozdrawiam cieplutko 💖

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i komentarze..pozdrawiam