Codzienność

Codzienność

poniedziałek, 6 stycznia 2020

Poniedziałek i święto...

Dziś świeto. U mnie w domu, gdy byłam dzieckiem nie było tradycji świętowania tego dnia, to i ja nie świętuję. Krzysiek chciał nakupić jedzenia, ale ja chudnę i nie chcę diety przerwać. Na razie spadlo 2,9 kg, a tydzień minął w piątek. Czekam na 79 kg, ale ucieszy mnie już 82 kg. Dieta mi nie dokuczyła specjalnie, ale mam ochotę na węglowodany. Krzysiek robi chyba na złość i kupuje w markecie pyszne bułki. Kuszą mnie...

Kilka dni temu zima pokazała zęby, a raczej kiełki. W nocy temperatura spadla do - 5 stopni i ja od razu zmarzłam. Nie mogłam sobie rozgrzać stop i musiałam wstać po termofor. Powinnam kupić jeszcze jeden grzejnik i już przy takiej temperaturze w sypialni trochę grzać. Straszny zmarzluch się ze mnie zrobił odkąd jestem na diecie. Zawsze tak mam. W piecokuchni będzie palone gdy temperatura jeszcze spadnie, bo Krzyśkowi nie chce się węgla nosić. Kwiatkow w kuchni już nie podlewam. Moze przetrwają... Dziś chcę przenieść dwa do pokoju. Tam jest cieplej...

Nadal oglądam filmy. Ostatnio obejrzałam Syberię. To film rosyjski o życiu na odludziu na Syberii w czasach obecnych. Kiedyś marzyłam o Syberii. Chciałam tam pojechać, a nawet tam żyć. Po obejrzeniu filmu mi przeszło. Życie tam bardzo ciężkie, a ludzie twardzi, wręcz prymitywni. Nie chciałabym bliższych kontaktów z nimi. Szukałam romantyzmu i nie bardzo go znalazłam. Tylko przyroda cudna...

W najbliższym czasie chcę sobie zafundować paznokcie tytanowe lub hybrydy, ale jeszcze przemyślę. Kuszą mnie, bo przy paznokciach robić nie lubię i nie umiem. Mam je więc zawsze zaniedbane, co mnie denerwuje. Problemem jest wyjazd. Zrobię więc jeśli znajdę panią, która przyjedzie do mnie do domu. Musi tolerować koty, bo u mnie ich trochę jest...

Wróciłam do dłuższych treningów. Teraz ćwiczę 35 minut jogę i często jeszcze 15-20 tai chi... Ćwiczy mi się bardzo dobrze. Nowa mata się sprawdzila i stawy się chyba poddają, bo mniej bolą...


1 komentarz:

  1. Jedz tłuszcz(zdrowy),wtedy mija ochota na węglowodany.pozdrawiam,życzę wytrwałośći

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i komentarze..pozdrawiam