Codzienność

Codzienność

czwartek, 16 stycznia 2020

czwartek


Od kilku dni piję ocet jabłkowy w sporej dawce. Ma mi pomóc na kamienie w woreczku. Często, zwłaszcza mniejsze rozpuszcza. Trzeba pić przez 10 dni po 5-6 łyzek dziennie. Później też będę pić, ale mniej. Chcę go też stosować w kosmetyce. Dobry jest jako dodatek do toniku i jako plukanka do wlosów.

Dziś byłam na badaniach. Krew mialam pobrana z palca. Tego się nie boję, ale i tak o mało nie zasłabłam. Wróciłam taksówką. Chcę jeszcze zrobić usg tarczycy. Nie wiem jeszcze kiedy.

Ostatnio znowu zaczęłam dbać o urodę. Robię maseczki na twarz, włosy, peelingi na ciało i ręce, stopy. Jeszcze niedawno uważałam, że chcę się starzeć godnie, ale teraz odkąd jestem bardziej sprawna o starości przestalam myśleć. W końcu jeszcze emerytką nie jestem i mogę się cieszyć ze swojej kobiecości. Wkrótce kupię trochę kosmetykow do pielęgnacji, bo o makijażu nie myślę. Maluję się lekko. Uzywam pudru w kamieniu, kredki do oczu, tuszu i szminki i to wszystko. Maluję tez paznokcie, ale upiększanie tego typu tylko na wyjście. Chcę stosować głownie kosmetyki naturalne, może ze spiżarni. Nie myślę obsesyjnie o zatrzymaniu mlodości i nie zamierzam szaleć. Nie będzie zabiegów u kosmetyczki, a tym bardziej interwencji chirurga. 

Pogoda mnie trochę w tym roku rozczarowała. Brak mi śniegu. Na razie cieplo. Z drugiej strony to dobrze, bo drzwi jeszcze nie są naprawione i termofor mi sie zepsuł. Czekam na nowy. Ja bez termoforu życ nie potrafię, bo mi strasznie marzną stopy. Cale życie tak mam. Czekam też na kocią karmę i niestety muszę wstawać wcześnie. Odsypiam w dzień...

6 komentarzy:

  1. No to jest dobre! To Ty w tak młodym wieku już chciałaś odpuścić, by "starzeć się godnie"? A niby co w tym takiego godnego? Ja w każdym razie nie zamierzam odpuścić nigdy. I bardzo intensywnie myślę o zatrzymaniu młodości, jeśli nie zdecyduję się na interwencję chirurga, to tylko i wyłącznie z powodów finansowych. Z wielkim żalem. Niestety, nie mam szans na te miliony, w które nie gram:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem emerytką od lipca, i wcale mi to nie przeszkadza dbać o siebie. Ani też nie mam zamiaru przestać dbać o swoje zdrowie, ciało i dobre samopoczucie. I każdemu to doradzam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. "zestarzeć się godnie" dla mnie oznacza w dobrej kondycji,fizycznej i psychicznej, z zadbanym cialem i umysłem:)W fajnych ciuchach:)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i komentarze..pozdrawiam