Codzienność

Codzienność

poniedziałek, 29 sierpnia 2022

poniedziałek

Jesień już czuję. Teraz czas na ostatnie przetwory, suszenie grzybów i cięcie drewna. Mam do zrobienia jeszcze dżem z gruszek i  z jabłek oraz nalewki. Myślę o sosie chińskim. Za kilka dni już zacznę kupować ziemniaki. Kupię 4 worki po 15 kg.

Dziś miał przyjść znajomy do dachów ale przyjdzie w późniejszym terminie. Trzeba jeden pokryć i moze dwa posmarować. Jest do roboty rynna i jest do powieszenia roleta w ganku. Myślę o daszku nad schodami, bo w każdy deszcz w ganku jest powódź. Na nowe drzwi mnie w tym roku raczej nie będzie stać.

Ostatnio drugi znajomy mi zaproponował, że moze mi skosić. Moze też przytnie mi chory orzech.

Wczoraj przyplatała mi się jakaś niedyspozycja. WSzystko mnie bolało, a to watroba, a to trzustka, a to głowa, żoładek, kości. Raz miałam dreszcze, a za chwilę było mi gorąco i pot lał się strumieniami. W nocy budziłam się co dwie godziny i wędrowałam do toalety. Dziś już lepiej. Wczoraj zrobiłam tylko Reiki. Leków nie brałam, bo miałam mdłości i wątpię by organizm je przyjął. Co to było nie wiem i oby nigdy więcej, bo czułam się fatalnie.

Wybieram się do fryzjera. Włosy mnie ostatnio strasznie denerwują i chciałabym je ściąć maksymalnie krótko. Będzie chyba bob. Niby podoba mi się też bardzo krótkie obciecie, ale o takie włosy bardzo trzeba dbać. Fryzjer obowiązkowo co 4 tygodnie. Ja chodzić nie zamierzam.



***

Zadzwoniłeś o poranku

pomiędzy jednym kieliszkiem a drugim

tak jakbyś chciał

ukołysać dzień a zatrułeś go

nie widziałam twoich oczu

w moich zatliła się zgroza

były ciemne jak świat o północy
podeszłam do okna

spojrzeniem rozbudzając kwiaty

potem cisza

i nic nie poradzę na to

że wiatr nie chciał słuchać

twoich kłamstw


1 komentarz:

  1. Ja też już czuję jesień , szczególnie rano. Zrobiłam dwie nalewki z aronii i wiśni. Czekają jeszcze pigwy. W ogrodzie czekają jeszcze pory , seler i pietruszka. Świetny wiersz. Pozdrawiam serdecznie 🌺🌺🌺🌺

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i komentarze..pozdrawiam