Codzienność

Codzienność

sobota, 9 września 2023

Sobota

Kilka dni było chłodniejszych i wyszłam na dwór porobić trochę. Posadziłam wrzosy, poplewiłam, pokosiłam trochę, zostały usuniete bujające sumaki. Teraz mam nowe plany. Trzeba podciąć iglak płaziniec, przesadzić jeden bez i zmienić dziką różę pnącą na szlachetną. Coś muszę zrobić z winoroslami. Mam trzy. Rosną pieknie i potrzebują podpór. Nie wiem czy nie trzeba ich teraz przyciąć. Muszę poczytać na ten temat. Mam jeszcze ostatnie plewienie. Będzie koszenie i przenoszenie drzewek. Trzeba ze sprzedanej części działki przenieść szklankę, wiśnie, leszczynę i aronię. Zamówiona będzie koparka. Mam też malą brzózke i klon do przeniesienia.

Mam problem z dzikami, bo przychodzi na podwórko cała zgraja i ryją. Podwórko w ruinie. To sie moze skończy gdy sasiad weźmie ta sprzedaną część działki, bo wchodza tamtedy.

Mistrzem Reiki jestem od dawna. Niedawno weszłam w Soul body fusion SBF. Metoda jest świetna i zmienia życie. Mozna zabiegi robić sobie, innym w tym zwierzetom. Obie metody to doskonałe wsparcie medycyny klasycznej. Ja wczoraj zadziałałam na Mikusia, bo nie jadł. Dziś miałam jechać do weterynarza. Jednak po wczorajszych zabiegach okazało sie to zbędne, bo zwrócił w nocy, a dziś rano zjadł całą miskę. Tu młodszy Mikuś ale nadal tak samo przylepny:)



Kończę pracę do szkoły. Ostatnia jeszcze przede mną. Mam na nią trzy tygodnie. Za kilka dni zapiszę się na parapsychologię, psychotronikę.

4 komentarze:

  1. Aga, mnóstwo się u Ciebie dzieje, sporo pracy w planach, z tym przesadzaniem drzewek, trzymam kciuki, żeby wszystkie pięknie się przyjęły. Co do przycinania winorośli, to poczekaj z tym do końca listopada, początków grudnia, to cięcie zimowe, drugie cięcie wykonuje się koniec lutego, początek marca. Tylko trzeba uważać, żeby nie było wtedy mrozów. Tak się powinno ciąć prawidłowo, jednak ja od zawsze wykonuję tylko cięcie jednorazowe, wiosenne, na przełomie lutego-marca i winorośl pięknie rośnie i obficie owocuje :)
    Pozdrawiam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj późnym latem
    U mnie też trzy winorośle rosną. Właśnie dostały swoją małą pergolę.
    O podcinaniu ich też musiałam doczytać. Ale i Agness dała dobrą radę.
    Pozdrawiam snującymi się nitkami babiego lata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak trzeba podciąć ale później:)

      Usuń

dziękuję za odwiedziny i komentarze..pozdrawiam