Codzienność

Codzienność

piątek, 1 września 2023

piątek

 JUż czuję jesień i trzeba się  z pracą uwijać. Jutro u mnie robienie przetworów. Tym razem to sos paprykowy. Dziś mam robić generalny porządek w ogródku przed domem. Trzeba juz usunąć co zbędne, co przekwitło. Teraz mi po raz drugi kwitną dwie róże. Kwitnie też miechunka rozdęta. Od poniedziałku zaczynam też działać w domu. Trzeba wszystko wyprać i pomyć okna. Z całą robotą chcę zdążyć do końca września. Od października u mnie powinny być wakacje.

Więcej pracy mam też zawodowej. Znowu układam krzyżówki i piszę opowiadania. Na razie nie pracuję jako ankieterka. Zobaczymy jak mi sierpień wyjdzie fnansowo. Pracuję w zasadzie na  pól etatu. To i takich zarobków muszę sie spodziewać.

Moja Megusia wreszcie zdrowa. Bierze lek na tarczycę i biegunek zwykle nie ma. Czasem tylko gdy sie przeje. Zwłaszcza mięsa. Powinna teraz przytyć, bo strasznie chuda jest. Teraz mam problem z Kajtusiem i Rozunia. Znowu koty miały wznowę świerzbowca usznego. Sytuacja juz opanowana. Największy problem jest z Mikusiem, bo mu nie wypadł ząb mleczny i trzeba go usunąć. Zecydowałam się na zabieg w klinice, bo tam mają narkozę wziewną. Ponoć bezpieczniejsza jest ale znacznie droższa.

Za kilka dni mi się ma zacząć kurs angielskiego z lektorem. Powinnam skończyć kurs instruktora jogi. Mam jeszcze ostatni test. Powinnam skończyć pracę do szkoły.

7 komentarzy:

  1. Powodzenie w tych wszystkich przedsięwzięciach życzę i serdecznie pozdrawiam:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dziś przetwarzałam pomidory. Jeszcze będzie seler i papryka. Czekam na jesień , bo wtedy mam dużo czasu na swoje przyjemności. Pozdrawiam serdecznie 🌺🌺🌺

    OdpowiedzUsuń
  3. Angielski... Pisałam dobrze, gorzej z czytaniem, mówieniem... Wybrałam więc inny język.
    Powodzenia we wszstkim
    Pozdrawiam uciekającym już powoli latem

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyż nie zostawiałam tu komentarza?

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i komentarze..pozdrawiam