Codzienność

Codzienność

sobota, 6 stycznia 2024

sobota

 Moje życie się zmieniło w związku z odejściem mamy. Załatwiam teraz sprawy z tym związane. Zabieram pamiatki. Jest trochę rzeczy do sprzedazy. Mam magnetowid, adapter, płyty, aparat fotograficzny. Wezmę książki. Brakuje mi mamy. Sni mi się co kilka dni. To mnie pociesza, ze już się nie męczy, nie cierpi. Była dumna i pomocy nie chciała, a siły już jej brakowało. Była zaniedbana i dom był zaniedbany.

Ze stresu przytyłam i nie bardzo sobie radzę z odchudzaniem. Ostatnio pomyślałam o jedzenioholikach i biorę udział w mitingach. Kupiłam kilka książek i teraz czytam. Jedzenioholicy bioracy udział w programie chudna po 50 kg. Teraz szukam sponsora. On mi pomoze.

Szukam kogoś do pomocy w domu i koło domu. Teraz chodzi mi o wyrwanie z korzeniami dzikich malin. Chcę też znaleźć panią do robienia hybryd u mnie w domu. Jestem na dobrej drodze.

3 komentarze:

  1. Pozdrawiam Cię serdecznie:))Niech Ci się spełniają marzenia:)))odejście bliskiej osoby zawsze zmienia nasze życie...Zdrowia i siły życzę!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Trudno pozbierać się po odejściu kochanej osoby . Dasz radę , bo jesteś silną kobietą. Cierpliwości i spokoju życzę ci na najbliższy rok. Czas leczy rany . Pozdrawiam serdecznie ☃️☃️☃️☃️☃️

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i komentarze..pozdrawiam