Codzienność

Codzienność

czwartek, 25 kwietnia 2024

czwartek

Zimno było i mało na dworze zrobiłam, ale pogoda ma się zmienić. We wtorek ma przyjść sąsiad wykosić mi trochę. 2 V jadę na cmentarz zrobić porzadek. W poniedziałek idę do fryzjera. To plany na najblizszy czas. 

Kupiłam piekarnik i 2 dodatkowe kuwety dla kotów. Ja mam teraz 10 kotów i tylko 5 kuwet. Brudzą na podłodze. 

Kupiłam też fuksję na taras i szałwię błyszczącą- czerwoną. Kupiłam pelargonie, begonie stale kwitnącą i warzywa. Mam sałatę, a czekam na pomidory koktajlowe i papryki. Kupiłam też trochę ziół na zielnik. Mój zielnik zarośnięty i trzeba pilnie plewić. 

Powoli planuję dalsze remonty. Za 2 tygodnie ma przyjść sąsiad. Chcę zrobić dach nad komórką dziadka. Chcę w kilku miejscach połatać tynk na budynkach gospodarczych i ogrodzeniu. Chcę poprawić kominy na domku mamy. Powinnam zrobić żwirek na cmentarzu i wentylację w 3 pomieszczeniach.

Sporo ostatnio maluję. Biorę udział w plenerach i warsztatach. Maluję teraz najczęściej akrylami, akwarelami i gwaszem.



***

delikatnie i czule

dotykam przestrzeni w moim sercu

traktuję się łagodnie

rozpieszczam się

a ukojenie otula mnie miękkim szalem

myśli nie swawolą a płyną subtelnie

jeszcze chwila mgnienie

a wnętrze wypełni się cudowną energia

po brzegi

i nic już nie będzie ranić krzywdzić

nic i nikt


***

powiedz mi

czy zmysłowa wiosna

wystarczy by zawojować twoje serce

by zawładnąć snami

oczarować

wpisać uczucia w ciało

jeszcze dziś

delikatną pieszczotą

dotknę

nasz spleciony cień

posmakuję ust

powiedz






1 komentarz:

  1. Dużo masz planów. Mam nadzieję , że uda ci się je zrealizować. Miłej majówki i dobrej weny twórczej dla wszystkich Twoich projektów życzę . Pozdrawiam serdecznie 🌺🌺🌺🌺

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i komentarze..pozdrawiam