Codzienność

Codzienność

poniedziałek, 17 kwietnia 2017

Świątecznie- nieświątecznie...

Święta mijają u mnie dość leniwie. Odpoczywam po sobocie kiedy to niespodziewanie zmobilizowałam się i posprzątałam w kuchni i w sypialni. W niedzielę napisałam opowiadanie. Sporo też maluję ale to nic dziwnego ostatnio. Dziś robić nic w zasadzie nie będę. Chyba tylko zerknę w horoskop i sprawdzę wahadełkiem czy ktoś rzucił urok. Napisała do mnie dziewczyna z problemami i trzeba pomóc. Jeśli coś będzie nie tak podziałam dopiero jutro. Pewnie za to sporo dziś w dzień pośpię. Nie lubię próżnować ale czasem warto spędzać czas inaczej niż zwykle.
Mam problem z Facebookiem. Nie wyświetla mi się nic poza pustą stroną. Próbowałam z innych przeglądarek i z innego laptopa i z telefonu i mam to samo. Czyściłam komputer z wirusów i nie pomogło. Dla mnie to problem, bo właśnie na Facebooku starałam się pomagać kotom. Nie wiem co dalej będzie. Może to chwilowe. Oby.

Wędlina z szynkowaru, którą zrobiłam wyszła bardzo dobra. Fajnie się ją kroi i jest zwarta. To był eksperyment, bo robiłam bez przepisu. Tym razem użyłam mięsa mielonego, papryki czerwonej i ziół. Mam pomysły by dodawać kawałki mięsa, boczku, wątroby, pieczarki, grzyby suszone, marchewkę. Oczywiście nie wszystko na raz. Przypuszczam, że już nie będę jadła wędlin ze sklepu poza parówkami berlinkami i kabanosami. Krzysiek chyba będzie jednak mielonki i salcesony ze sklepu jadł. Jego wybór.



1 komentarz:

  1. Szynkowar dobra rzecz, otrzymuje się leciutkie, smakowite i zdrowe prasowanki. Uwielbiam. W sklepie na kiełbasy nawet nie patrzę:)
    Przymierzam się teraz do wolnowaru, podobno rewelacja:) A Ty?

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i komentarze..pozdrawiam