Codzienność

Codzienność

piątek, 16 lutego 2018

Koniec tygodnia

Posypały się te propozycje antologii. W najbliższym czasie kończy się nabór także do antologii z wierszami dla dzieci. To także projekt komercyjny. Kolejna antologia to również wiersze o kobiecie. Chciałabym wziąć udział we wszystkich ale się nie da niestety. Na razie przeliczyłam pieniądze i wysłałam wiersze dla dzieci. Te o kobiecie jeszcze piszę ale mam czas. Niestety na święta mają wyjść jeszcze dwie antologie, które mnie interesują. Niestety nie dam rady wziąć udziału. Zostanie mi tylko jedna w lecie o ile Krzysiek będzie pracował...


Ty i ja
Ty i ja złączeni na mgnienie
w magicznym momencie
pomiędzy wczoraj a przyszłością
pragniemy
ciepła
nienasycona
otulam cię miękkością
płoniesz w żarze oddechu
nie kalam zmysłów myślą
tylko czuję
bardziej ciebie niż moje
niecierpliwe dłonie


krew z krwi

szykujesz się do snu
falujesz włosami białymi
jak nić pajęcza
a papierowe dłonie
nie czują ciepła
szept o przemijaniu
kąsa niczym rozszalały pies
truchleję
jesteśmy z tego samego drzewa
krew z krwi
pragnę cię miękko otulić uciszyć
upojona wspomnieniami
o pięknie
i tylko mój głos skalany prawdą
drży gdy sławię przyszłość 

Wczoraj byłam na Usg i wyszło, że mam kamienie w woreczku żółciowym. Są chyba dwa o ile dobrze widzę do 2 cm. Wszystko poza tym jest ok i lekarz zachęcał mnie na zabieg laparoskopii. Ja oczywiście nie zrobię tak prędko, bo łatwo woreczek wyciąć ale on nie odrośnie. Niektórzy po operacjach sporo problemów ze zdrowiem mają, a poza tym ja na razie nie cierpię. chcę spróbować kamienie rozkruszyć albo rozpuścić. Pije ocet jabłkowy i sok z jabłek i oliwę. Kupiłam zioła. Łykam syrimarol. Kupiłam chińskie tabletki ziołowe na rozpuszczenie kamieni. Zabiegi robi mi mama. Zobaczymy co to da. Podziałam przez kilka miesięcy i zrobię ponownie Usg.


4 komentarze:

  1. Kamienie trudna sprawa, ale myślę że uda ci się przy pomocy zmiany diety je usunąć...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też miałam jeden ale duży kamień, Pozbyłam się go tradycyjną metodą operacyjną 10 lat temu i do tej pory nic się nie dzieje. Ale mnie ten kamień dokuczał bardzo.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i komentarze..pozdrawiam