Codzienność

Codzienność

czwartek, 24 maja 2018

Meble do sypialni, warzywa i zakupy...

Szafa po babci jest w idealnym stanie. Trzeba ją zmierzyć czy się do mnie do sypialni zmieści, a  razy oko powinna się zmieścić. To ważne, bo jest wnęka. Gdyby było ok, to trzeba będzie ją przemalować. W najbliższym czasie będę malować krzesła, stolik i chyba półkę. Później trzeba by toaletkę i fotelik no i ewentualnie szafę. Krzesło jest z lat dwudziestych ubiegłego wieku, a toaletka jeszcze starsza. Chyba z XIX. Nie jest to jednak cenny antyk. Mam w zasadzie jeszcze jedną szafkę, która nadaje się do przemalowania. Jest to dół od kredensu. Bardzo stary Trzeba go obejrzeć, a nuż nada się do sypialni zamiast komody... Krzysiek już się z tym pogodził i współpracuje nawet. Ostatnio śniła mi się babcia i powiedziała, żeby szafę wziąć dopiero we wrześniu. Nie wiem co to miało znaczyć.

Ostatnio zamówiłam kolejne warzywa przez internet. Pomyślałam sobie, że to lepsze niż wyjazd na targ do tłoku. Wybrałam dość oryginalne sadzonki, których na targu bym z pewnością nie kupiła. Zdecydowałam się na papryki w tym żółtą i czarną oraz na pomidory w większości koktajlowe w tym czarne i żółte. Ciekawe co mi wyrośnie. Tym razem ziemia jest dobra i preparat do zapylania będzie użyty. Wszystko oczywiście będzie w wielkich jak wiadra donicach. Ogórki będą w balii. Dziś je posadzę...






Kupiłam dwie talie tarota i buty. Buty są kobiece i będą pasowały do mojego stylu. Karty są cudne. Kupić chcę jeszcze jedne. Poza tym chcę kupić szlifierkę do drewna. Trochę mebli mam do przemalowania, a szlifowanie ręczne to strasznie żmudna praca.

4 komentarze:

  1. Kup szlifierkę oscylacyjną w Biedronie. Jest tania i na tym etapie wystarczy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam pamiątkowe meble. Ja też często mierzę ,,na oko" i najczęściej pasuje :D Ale od jakiegoś czasu zmęczyło mnie to gderanie ,,gdyby nie pasowało" i dla świętego spokoju mierzę :) Szkoda, że tak rzadko zdjęcia wstawiasz.
    miłego dnia :D

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i komentarze..pozdrawiam