Codzienność

Codzienność

niedziela, 21 maja 2023

niedziela

Mam pracę dodatkową. Będzie to praca umysłowa przez komputer. Polega na kontakcie z ludźmi, a ja za tym nie przepadam. Zobaczymy. Na razie jestem dobrej myśli. Mam zamiar pracować 4 godziny dziennie w tygodniu. To da zarobek około 1500 zł. Mozna pracować po 8 godzin i w weekendy tez. Wtedy oczywiście zarobki ponad 2 razy wyższe. Przemyślę to jeszcze. Nie są to oczywiście zarobki wysokie, ale i praca prosta. O robieniu kariery powinnam raczej w tym wieku zapomnieć. Z drugiej strony i praca w tym wymiarze co planuje da mi wyzsze dochody niż ma Krzysiek, bo z pracy którą mam nie rezygnuję. Nie będą kolidować. Pieniadze potrzebuję na remont domu. W tym roku chcę zrobić ocieplenie i chcę przyłączyc pokój Adriana. Chcę też zrobić moze taras. Taras planuję zrobić tanio. Nie chcę oryginalnego dachu. Będzie kombinowany. Nie chcę tez luksusowej posadzki ani podwyzszenia. Myśle o płytach chodnikowych.

Dziś chcę psychicznie odpocząć. Nie będzie na razie pracy. Będzie za to ognisko i pieczenie kiełbasek na patykach. Będzie czajenie się z aparatem na ptaki i będzie fotografowanie chwastów. Tych kwitnących. Moze poczytam, obejrzę film.

Dziś będzie trochę więcej czasu z angielskim. Uczę sie teraz na Doulingo i w Eskk. Do tego piszę z kilkoma osobami ze świata no i mam fiszki. W Eskka teraz zaraz koniec kursu dla początkujacych, ale ja nadal raczej jestem na poczatku A2, a nie na końcu. Słowka zapominam, mylą mi sie czasy, szyk zdania i nie radzę sobie ze zdaniami rozbudowanymi. Mam stałych znajomych - Hindusa, Wietnamczyka, Koreańczyka i Japonkę. PIszę, rozumiem i myślę że z czasem błędów będzie mniej... Jest jeszcze rosyjski. Tu jestem na poziomie B1 i teraz intensywnie się nie uczę, ale piszę z Rosjankami i Ukraińcem. Muszę już chyba stwierdzić, że nauka języków to jedno z moich zainteresowań...:)

Nadal robię zdjęcia kupinarne ale to chyba na ten moment koniec. POmysły mi sie kończą, bo jestem na diecie i jem monotonnie. Ile razy mozna robić zdjęcie serka wiejskiego?






4 komentarze:

  1. Czyli możesz już dodać języki do swojego opisu na blogspocie :D U mnie na razie męczę się z Irlandzkim, ale po jutrzejszym egzaminie mam zamiar wrócić do niemieckiego (myślałam też nad rosyjskim, ale to chyba dla mnie za dużo). Gratulacje z okazji nowej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak mogę dodać języki. A co to za egzamin?

      Usuń
    2. Taki kurs zawodowy na najniższym z możliwych poziomów (irlandzki jest dość nietypowy, więc trudno się przestawić - miałam egzamin ustny po 10 tygodniach nauki, jeszcze nie wiem, jak mi poszło).

      Usuń
  2. Też serdecznie gratuluję, nauka języków otwiera horyzont i mamy nowych znajomych. Pozdraeiam

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i komentarze..pozdrawiam