Codzienność

Codzienność

piątek, 12 maja 2023

piątek

Pracy koło domu ubywa. Drewno już prawie pocięte i prawie wszystko wykoszone. Z pilnego zostało plewienie. Powinnam tez wyciąć stare maliny ale teraz mi żal, bo już prawie kwitną. Wyciełam tylko odrosty na ścieżce i tam gdzie zbędne. Teraz trzeba jeszcze przesadzić kilka drzewek, bo nie chcę ich zostawić na sprzedawanej części. Rośliny też juz prawie wszystkie kupione na ten moment. 

Kolejne zdjęcia kulinarne. Nie wszystkie udane. Pierwsze wyszło tak jakby kotlety były spalone. Nie są. 
Chcę zrobic jeszcze zdjęcie kwitnących chwastów. Niektóre sa urokliwe. 




Jutro mam szkołę. Będą zajęcia z aromatoterapii. Bardzo na nie czekam. O aromatoterapii czytałam i stosuję. Wierzę w moc zapachu. Nie wiem czy z aromatoterapii będzie egzamin. Mnie zalezy na zaświadczeniu. Moze kiedyś zacznę przyjmować w domu. Myślę o zabiegu łączonym litoterapia, aromatoterapia i Reiki. Zajęcia w niedziele są z energoterapii. Nie wiem co będzie.

Dziś moze skończę malować obraz. To akryle. Kolejny w planach to czapla.

Znowu jestem na diecie. Waga spada... :)

Czytam książkę o rodzinnych tajemnicach. Książka jest wartościowa. Wniski są. Chocby taki, że moja rodzina nie była aż taka idealna ani ja nie jestem czarna owcą. Mam conieco za skórą, bo jako młoda osoba miałam kontakt z psychodelikami i sporo krwi bliskim popsułam. Niby nie było ani włoczenia si e z patologią ani bywania na melinach a psychodeliki uzywałam w celu poszerzenia świadomości ale uzywałam. Ja to uznawałam za szamanizm a inni za zwykłe ćpanie. Teraz się od tego odcięłam i od lat jestem czysta, bo wiem, ze to droga na skróty. Rozwijam sie nadal ale inną drogą innymi sposobami i rozwiać sie będę. mam przy tym świadomość, że narażam się fanatycznym katolikom. Skoro jednak ksiądz mnie z koscioła nie goni, chodzić będę.

2 komentarze:

  1. Agatko, dzisiaj wpłaciłam pieniądze na Twoje konto. Pozdróweczki- kreska

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety, nic nie przyszło. W niedzielę wyjeżdżam na tydzień, może w tym czasie książka dojdzie. Pozdrawiam- kreska

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i komentarze..pozdrawiam