Codzienność

Codzienność

czwartek, 13 grudnia 2012

Zmiany w sypialni i rozrabiające koty


                                    Zima w odwrocie. Od soboty u mnie mają być dodatnie temperatury i w dzień i w nocy. A więc odwilż. Znowu wszystko będzie szare i ponure. A święta po wodzie stracą  bajkowy urok. Na przekór pogodzie wprowadziłam w sypialni parę zmian. Mianowicie ocieplenie w postaci tkanin. Na  północnej, ciągle zimnej mimo boazerii, ścianie powiesiłam dywan, który udaje kilim a na drzwiach od spiżarni starą kapę po babci.Wnętrze się zmieniło i to bardzo. Zyskało sporo wdzięku i przytulności. Wygląda na staromodne. A ja takie właśnie lubię. Najważniejsze, że powinno być cieplej. Bardzo lubię tkaniny w mieszkaniu. Nie przepadam za nowoczesnymi wnętrzami z roletami czy żaluzjami. To nie mój styl.



                 Rozi znowu rozrabia.Tym razem nauczyła się otwierać drzwi skacząc po klamce. I  co chwilę otwiera dla zabawy prawie wszystkie. Przy okazji wpuszcza zimno z ganku i z łazienki. Z łazienki porywa wszystko co nadaje się do zabawy i z upodobaniem niszczy. A to papier toaletowy a to waciki. Dziś zabrała moją nowiutką różową gąbkę i pogryzła ją na drobne kawałki zanim się zorientowałam co się dzieje. Muszę zamykać drzwi na klucz co jest dość kłopotliwe. Dziś w ogóle był sądny dzień jeśli chodzi o straty przez koty. Nie tylko gąbka ale i książka z biblioteki podrapana i pogryziona przez Józka i potrzaskana, w trakcie awantury pomiędzy Filusiem a Punią, naftówka. Myślałam , że mój pan dostanie apopleksji. Wrzeszczał jak opętany i narzekał na koty prawie przez cały dzień z małymi przerwami.


                             


                              Po południu wysłaliśmy karty świąteczne do rodziny , znajomych a ja do wydawnictw. To już trochę stary zwyczaj w dobie telefonów i internetu ale dla mnie nadal na czasie. Wysyłamy kartki na każde święta i dodatkowo do rodziny na imieniny. Lubię to i z przyjemnością karty wybieram i kupuję. Są teraz takie ładne i różnorodne. Sporo kart też dostajemy.Cieszy mnie to bo mam świadomość, że ludzie o mnie pamiętają.

8 komentarzy:

  1. Tkaniny ocieplają wnętrze, też tak lubię :-)
    Zdolna kotka , oj zdolna :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta kotka to jest numer ale bardzo miła i kochana

      Usuń
  2. Koty nudzą się i rozrabiają.Nie dziwię się ,że Pan wkurzony.
    Wysyłanie kartek to bardzo miły gest ,dziś zwyczaj coraz mnie popularny ale bardzo piękny.Lubię dostawać kartki i wysyłać.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. tak,moje koty siedzą w domu po całych dniach bo mieszkam przy ulicy i nie chcę ich wypuszczać

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie to wygląda:) A ja też lubię staromodnie, bo to tak naprawdę zawsze modnie. Koty uwielbiam:)Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham zwierzęta a szczególne miejsce w moim sercu zajmują koty.Mam 13 pozbieranych i przygarniętych.Są przekochane,choć czasem potrafią dać w kość.

      Usuń
  5. Gdy posiadamy kociaka to naprawdę bardzo ważne jest to, aby go dobrze wychować. Osobiście spodobał się artykuł o kotach w https://business24h.pl/jak-wprowadzic-kota-do-uporzadkowanego-domowego-zycia/ i jestem zdania, że na pewno wielu z nas również tak twierdzi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem zdania, że kociaki są bardzo fajnymi zwierzakami i z pewnością warto jest je posiadać u siebie w mieszkaniu. Również fajnie napisano o nich w https://www.globewings.net/pl/zycie/kot-syberyjski-dla-kogo.html i ja jestem zdania,iż takie pupile są naprawdę świetne. Dlatego ja również rozważam teraz aby adoptować jeszcze kolejnego kociaka do siebie do domu.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i komentarze..pozdrawiam