Codzienność

Codzienność

sobota, 15 sierpnia 2015

Brak czasu, święto i wytworki...

Ostatnio nie mam czasu na nic poza pracą i rękodziełem. Na stole leży sterta nieprzeczytanych czasopism i książek. W ogródku trawa po kolana. Krzysiek zaniedbany narzeka, że ciągle mnie nie ma albo jestem nieobecna duchem. Fakt mało z nim rozmawiam, ale on ciągle siedzi z nosem w książce, albo z krzyżówką. To po co mam się do niego odzywać. Praca mi idzie i tematów na forum przybywa. Mam tylko wrażenie, ze moderator nie bardzo jest zadowolony z tego, że to ja forum rozkręcam. Może wolałby faceta albo wolałby sam to zrobić za dodatkowe pieniądze. Średnio wstawiam 5 tematów dziennie. Myślę, ze ciekawych i wyczerpująco opisanych. Postawiłam sobie dziś tarota na pracę i wyszło mi umiarkowanie czyli nie jest źle. Od przyszłego tygodnia może coś się ruszy z wróżeniem. Tam są stawki jeszcze wyższe. Zobaczymy.
Dziś święto dlatego Krzysiek siedzi w domu. Odpocznie trochę. Przygotowałam oczywiście bukiety z ziół. To przecież tradycja. Tym razem też zrobiłam i dla mojej mamy. Coś jej się ostatnio  nie bardzo chce za ziołami biegać. Bukiety tym razem są bardzo skromne, bo słońce prawie wszystko wypaliło. Nawet dziurawiec usechł. No ale są...To najważniejsze...
Wczoraj zerwałam perwszego kabaczka z mojego ogródka. Urósł błyskawicznie. Kilka dni emu był jeszcze malutki, a dzis trafił już do garnka. Jest jeszcze jeden i sporo kwiatów. Pięknie kwitną też dynie i rosną jak oszalałe, ale owoców nie widać.
Wczoraj zrobiłam cztery bombki i trzy kartki, ale jedną mam zamiar poprawić. Pokażę ją innym razem. Dziś też coś zrobię... Mam nowe dziurkacze - ostrokrzew i gwiazda. Kuszą mnie jeszcze trzy- stokrotki. Każdy w innym rozmiarze. Będę z nich robić kwiatki. Ostanio znalazłam sklep w którym są piękne kwiaty do wyrobu kartek. Jak coś zarobię pewnie je kupię...








1 komentarz:

  1. Obserwuję Twoje prace decu i śmiało mogę powiedzieć ,że co raz śliczniejsze rzeczy tworzysz.Karteczki bardzo urocze.Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i komentarze..pozdrawiam