Codzienność

Codzienność

środa, 19 sierpnia 2015

Nowe pomysły, praca i głodzone koty...

Dwa dni temu pomyślałam sobie, żeby robić talerze, bombki, zawieszki, kasetki i magnesy z indywidualnym zdjęciem osoby, która wyrób zamawia. Od razu córka koleżanki zamówiła bombkę w kształcie serca dla chłopaka. Dziś jadę wydrukować zdjęcia. Ma być niekolorowe. Chciała czarno - białe, ale zaproponowałam jej, żeby było typu sepia i się zgodziła. Powinno wyjść ładnie. Od razu wydrukuję też zdjęcia jesienne i kilka w typie rysowanych ołówkiem. Też mi się takie podobają i chcę je gdzieś umieścić. Na razie czekam na pieniądze, bo muszę kupić przedmioty do zdobienia. 
Po południu będę robić nalewkę z brzoskwiń i drugą ze śliwek. Mam zrobić jeszcze z jabłek i z gruszek. Gruszki chyba będę musiała kupić, bo na moich ucztowały szpaki i niewiele zostało. 
Po powrocie z miasta muszę tez trochę popracować czyli popisać na forum, bo wczoraj się okazało, że jeszcze przez tydzień mam tam pracę. Powinnam też napisać jakieś opowiadanie, ale weny brak. Przedmioty do zdobienia prawie wszystkie mi wyszły więc decu dziś nie będzie. Może za to kartki zrobię.
Wczoraj usłyszałam od koleżanki, ze nastała nowa moda u niej na wsi na niekarmienie kotów. Ponoć maja się same pożywić tym co upolują. Do dziś jestem w szoku. W życiu czegoś takiego nie słyszałam, a z wsią przecież miałam kontakt. W Kamesznicy np. 30 lat temu koty dostawały mleko i resztki z obiadu, ale głodne w większości nie chodziły. U mnie też jeszcze ciemnota panuje i nie wszyscy np. koty sterylizują. No ale tu chodzi o pieniądze. Sterylizacje są kosztowne i nie każdego stać, ale żeby jeść nie dawać. Odechciało mi się wsi. Nie chciałabym mieć kontaktu z tego typu ludźmi. Dla mnie to znęcanie się nad zwierzętami jest nic innego.
A na koniec ostatnie wytworki. Trochę tego jest...









 
 

9 komentarzy:

  1. dlatego trzeba nieść kaganek oświaty, są też akcje darmowej sterylizacji i kastracji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie to się nawet nigdy wsi nie zachciało.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wytworki. U nas urodziły się ostatnio trzy. Mamy już dwa i zostawiamy dwa małe , dla jednego szukamy domu. Niekarmienie kotów to dziwna i nienormalna nowość dla mnie . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Coraz lepsze Twoje dzieła artystyczne. Wybór bogaty. Zawsze zadziwiają mnie ludzkie pomysły na znęcanie się nad zwierzętami. Zapominają że ta karma do nich wróci. Na jakim portalu wróżkowym będziesz działać ? jeśli to nie tajemnica. To całkiem fajna opcja. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i komentarze..pozdrawiam