Codzienność

Codzienność

czwartek, 3 października 2019

piątek

Tydzień się kończy i dobrze, bo był dość trudny. Teraz jeszcze tylko założenie folii antywłamaniowej i koniec. Odpocznę jutro i w niedzielę. Swoją drogą kończą sie już trudne, zaplanowane zajęcia na ten rok. Teraz będą wakacje, czyli tylko bieżące sprawy. Mam nadzieję, ze nic niespodziewanego nie wyskoczy.

Majeczka czuje sie dobrze. Czarnej kotki na ulicy Krzysiek nie zastał. Pytał w okolicy i podobno bywaja w tym miejscu dwa koty. Bytują od jakiegoś czasu. Teraz nie wiem czy one sa czyjeś i tylko przychodzą w to miejsce, czy są bezdomne. Pojedziemy w poniedziałek z transporterkiem i karmą. Moze je zastaniemy. Chciałabym tą koteczkę złapać, a co z drugim kotem? Nie widziałam go i nie wiem czy tez jest miły i oswojony.

Od połowy września dodaję pokarmy stałe do diety. Przytyłam kilogram i więcej nie mam prawa. Teraz stopniowo podnoszę ilość kalorii. Sprobuję dojść do około 1400. To dla mnie sporo. Teraz jem okolo 1100 i głodna nie jestem. Jestem tylko łakoma i dlatego jedzenie typu pokusy kupujemy w ograniczonej ilości.

Kupiłam spory krzaczek morwy białej. Liczymy z mamą na jej właściwości lecznicze. Dobra jest dla diabetykow.  Chcę jeszcze kupić bukszpan o złotych liściach i marcinki w kolorze niebieskim i bordowym.

A na koniec wiersz za ktory zdobyłam nagrodę w konkursie... To była wariacja do wiersza Jana Twardowskiego. Strasznie się cieszę...




jak nazwać to co było

pomiędzy wczoraj a dzisiaj
te słowa niewypowiedziane
co nie dźwięczą a doświadczają ciszą
to co zakrada się do serca
co burzy mury wzniesione przez obojętność
ale czego nie widać
czego pochwycić nie sposób
to że wciąż tkwisz przy mnie a od dawna cię nie ma
i że gubię się w tajemnicach choć rozumiem wszystko

2 komentarze:

  1. Gratuluję nagrody , jesteś bardzo zdolną i utalentowaną osobą. Miłego weekendu 🍄🌿🍁

    OdpowiedzUsuń
  2. "wciąż tkwisz przy mnie a od dawna cię nie ma"... no właśnie, coraz powszechniejsze i przesmutne.
    Zasłużona nagroda- gratulacje-kreska🍀

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i komentarze..pozdrawiam