Codzienność

Codzienność

środa, 18 marca 2020

środa

Dziś upiekłam chleb. Wyszedł smaczny. Mam jeszcze trochę mąki. Czekam na przesylkę z żywnością. Na razie nam sytuacja w kraju nie dopiekła. Do miasta nie jeździmy. Siedzimy w domu i liczymy na bezpieczeństwo. 
Chodzę do sklepu i szczerze mówiąc to mi odpowiada. Widzę co jest w sklepie i kupuję to co się przyda, a czego Krzysiek nie widzi. Chyba po tym kryzysie też raz w tygodniu będę chodzić do sklepu. Sklep jest chyba bezpieczny, bo sprzedawczyni przyjmuje w otwartych drzwiach...

Zakochałam się ponownie w Majeczce. Koteczka jako maleństwo była cudowna i z kolan mi nie schodziła. Gdy dorosła zupełnie się odsunęła, wręcz zdziczała, stała się nerwowa. Atakowała koty, a wzięta na ręce miauczała. Po kastracji wyciszyła się i znowu wrócila do mnie. Leży obok mnie, mruczy, wystawia brzuszek do głasknia, śpi na kolanach. Jest cudowna...





Dziś moze Krzysiek wyjdzie kopać do ogrodu. Jeszcze trochę zostało. 
Już bardzo tęsknię za wyjściem do ogrodu. Mam ochotę pogrzebać w ziemi, posiedzieć na ławce. Czekam na sezon palenia ognisk, grilla. Mam sporo roślin do posadzenia, ale muszę z tym poczekać do początku kwietnia. Czekam na jeszcze jedna paczkę z kwiatami. miała wyjść ze sklepu po 13 III, a jeszcze nie mam informacji na temat wysyłki.
Czekam na kwiecień, bo chcę kupić kwitnące prymulki. Można kupić już, ale chcę konkretne kolory, a rośliny jeszcze nie wszystkie kwitną.

Moja dymka posadzona w domu zaczyna wypuszczać. Rzodkiewka już ma piękne kiełki. Wkrótce je zjem... Czekam aż wykiełkują rośliny doniczkowe...

A na koniec ostatni obraz. Już maluję kolejny...



11 komentarzy:

  1. Obraz naprawdę przepiękny ☺kreska

    OdpowiedzUsuń
  2. Obraz naprawdę śliczny ☺ kreska

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny obraz, jesteś wspaniałą artystką! Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam tricolorki, Majka jest niesamowicie wrecz wybarwiona. Ta "podwójna" sznupka... miodzio. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to moja pierwsza...Zawsze kochałm buraski i pingwinki

      Usuń
  5. Ach! Mieć taki talent...
    Ja siedzę w ogrodzie z Kulką...

    OdpowiedzUsuń
  6. Obraz śliczny. Kojarzy mi się z wsią.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i komentarze..pozdrawiam