Codzienność

Codzienność

piątek, 26 marca 2021

piątek

Zaczęła sie praca w ogrodzie. Kupilam 11 krzaczków poziomek i wsadziłam do donic. Wsadziłam też dymkę i sałatę. Posiałam resztę pomidorow, a Sebastian posiał juz kilka nasion ogórków. Kupiłam krzaczaste. Dziś wysieję koper do doniczek i wsadzę stokrotki. Wczoraj posadziam prymulki i bratki. Mam też do wysiania owies na Wiekanoc. Wsadziłam begonie i szczawiki. Mam jeszcze do wysiania dynie ozdobną. Dziś wsadzę ostatnie lilie. Dynie wysieję w domu, bo mam szklarenkę. Kupiłam jedną, a druga była w gratisie. Kupiłam 300 litrow dobrej ziemi. W poniedziałek juz przygotujemy skrzynie. Mam dwie plus cztery nadstawki do uli. W nich posadzę kapusty. Kupiłam 6 donic, ale mam kupić więcej. Będą w nich pomidory i papryki. W balii będą ogórki albo kabaczek. Myślę by jeszcze kupić kilka krzewów owocowych do donic i czereśnię kolllumnową, bo wszystko z jesiennego sadzenia pięknie zimę przetrwało.






Przyjechał Sebastian. Ma zostać dwa tygodnie, bo jest teraz zakaz przemieszczania się. Mamy, a właściwie on ma trochę pracy do wykonania. Na pewno pomaluje sień, plot, naprawi zamek do pracowni. Może powiesi dwa karnisze, bo koty znowu zerwały. Dziś powiesi budkę lęgową dla mazurórków, sikorek lub wrobli, bo kupiłam. Chcę kupić jeszcze da kosow, ale już jej w tym roku nie zasiedlą. Moze jeszcze kupię hotel dla owadów.

Sprzedałam kolejne obrazy i od razu kupiłam materiały plastyczne - akwarele plus bloki i oleje. Wykupiłam kurs akwareli u Kriisa Wieliczko. Tym razem lekcja o malowaniu drzew. Jest juz kolejna, a właściwie dwie, bo jedna przez pomyłkę pominęłam. Ostatnio trochę malowalam. Teraz nie bardzo mam czas, bo praca wre. Jutro moze lekcję o drzewach przerobię. Nie wiem czy sie uda, bo mam szkołę, a poźniej mamy z Sebastianem zasilać drzewa. Ma mi też pokazać jak ciąć drzewa. U mnie jest do cięcia wiśnia i szklanka.




1 komentarz:

  1. Szalejesz wiosennie :))))) U mnie piękna pogoda i aż się chce działać... stęskniłam się za pracą w ogrodzie :) Piękne prace :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i komentarze..pozdrawiam