Codzienność

Codzienność

niedziela, 20 lutego 2022

niedziela

Węgiel przyjechał. Krzysiek miał problem ze wrzuceniem i w przyszłym roku zamówie z tą usługą. Można tak. Teraz palimy w jednym piecu. W piecokuchni już nie i jest cieplo. W sypialni jest bez palenia 15 stopni.

Gumolit w ganku zrobiony. Jeszcze trzeba podkleić i przykleić listwy. Za kilka dni poproszę znajomego, żeby to zrobił. Przy okazji kupi trochę żwirku do ogródka. Będzie też do przyklejenia ocieplenie drzwi od pracowni, bo pracownia nieogrzewana a drzwi pokojowe.

Kupiam juz wszystkie warzywa i ziola/sadzonki/ To przedsprzedaż. Wszystko przyjdzie po 25 kwietnia. Sa kapusty czerwone i włoskie. Sa brokuły, kalarepki, selery, papryki, pomidory, sałata, pory. Kupilam kabaczka, cukinię, dynię i melona, a takze koperek w doniczce, seler naciowy, pietruszkę naciową, szczypiorek czosnkowy i fenkuł. Kupiłam słoneczniki do doniczki i lawendę.

Za kilka dni kupię truskawki, bo chcę posadzić w ogrodzie w miejscu gdzie mozna podlewać. Moze zbiory będą lepsze. Na miejscu truskawek posadzę agresty i porżeczki. Chcę kupić z 2-3 róze do donic. Moje przetrwaly. 

Muszę kupić telefon. Wybrałam tania nokie za 600 zł, bo ma względnie dobry aparat. 

A na koniec parę zdjąć. Moje w nowych swetrach, Krzyśka z Megusią i książek, które wybrałam.







2 komentarze:

  1. Ładnie wyglądasz w swoich nowych swetrach:)))do wiosny już jesteś przygotowana a ja dalej w uśpieniu:))))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję...Tak myśę juz o wiośnie...

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i komentarze..pozdrawiam